دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار قفل گذاری و مخفی کردن اطلاعات Steganos Privacy Suite v20.0.8 Rev 12494

Steganos Privacy Suite این نرم افزار شامل ابزار های کاربردی می باشد که برای محافظت از اطلاعات رایانه شما هنگامی که از اینترنت استفاده می کنید یا آفلاین هستید طراحی شده است . این نرم افزار با ترفند قفل گذاری روی اطلاعات، مخفی کردن و  ذخیره سازی آن ها در یک دیسک مجازی در قالب فایل های صوتی و تصویری از اطلاعات شخصیتان محافظت می کند . سرعت پردازش این نرم افزار به 1 گیگابایت در ثانیه می رسد . این نرم افزار همچنین این امکان را به شما می دهد تا ایمیل های خود را مخفی،  کامپیوتر خود را قفل و فایل های خود را به صورت دائمی و غیر قابل بازیابی، حذف کنید . Steganos Privacy Suite گاو صندوق بزرگ و قوی برای حفاظت از اطلاعات محرمانه شما است که از جدیدترین سیستم امنیتی به نام AES یا همان Adcanced Encryption Standard استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد که تا 256 گیگابایت اطلاعات از هر نوع فرمتی در این گاو صندوق ذخیره کنید و هیچ کس جز شما قادر به دسترسی به آن نباشد .

 

Steganos-Privacy-Suite-18.0.3-6screenshot-www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Steganos Privacy Suite :

شما از Steganos Portable Safe این بخش از برنامه می توانید برای جابجایی اطلاعات بسیار مهم خود استفاده کنید و با انتخاب رمز عبور آن ها را بر روی CD و یا هر حافظه ای که می خواهید کپی کنید .

پس از جست و جو های مداوم در اینترنت تمام فعالیت های شما در ویندوز ذخیره می شود . Internet Trace Destructor این بخش از برنامه تمام آثار به جا گذاشته شده و تاریخچه مرورگر را پاک می کند .

Steganos File Manager این بخش از برنامه به شما کمک می کند، فایل، پوشه و درایو ای که می خواهید غیر قابل دسترس باشد را با قابلیت تغییر فرمت مخفی کنید .

– حذف فایل های اضافی و فایل هایی که نمی توانید آن ها را حذف کنید و همچنین قابلیت Disk CleanUp که درایو رایانه تان را زنده می کند .

مشخصات نرم افزار Steganos Privacy Suite :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Steganos

نوع نرم افزار : قفل گذاری – امنیتی

نوع فایل : EXE

Steganos Privacy Suite

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/01/08نسخه جدید Steganos Privacy Suite v20.0.8 Rev 12494 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *