دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Stock UI Icon Pack v164.0 برای اندروید

Stock UI نرم افزار Stock UI یک مجموعه کامل از آیکون ها می باشد که هم به منظور شخصی سازی دستگاه خود می توانید از آن بهره ببرید و هم به عنوان یک سرگرمی. این مجموعه آیکون ها نتیجه دو سال به روز رسانی های مداوم و پی در پی می باشد که اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. این مجموعه بزرگ از آیکون ها شامل طراحی منحصر به فرد به همراه رنگ های شسته و رفته و افکت های سه بعدی می باشد که در این مجموعه گرد آمده اند. فلفسه طراحی این نرم افزار روی مشتری ها تمرکز داشته است و همین دلیل باعث شده که تمام مجموعه دوباره و دوباره طراحی و اصلاح شود و تنها دغدغه سازنده به جای تمرکز روی چند مورد مختلف تنها همین یک مورد باشد و بس.

سایر مشخصات : این مجموعه شامل بیش از 2900 آیکون می باشد که همگی با ظرافت و دقت تمام به صورت HD طراحی شده اند. همچنین شما می توانید از آیکون های موجود برای اپلیکیشن هایی که آیکون مستقل و خارج از تم دارند را به آسانی با ماسک های موجود در این نرم افزار بپوشانید و چهره آنها را به دلخواه تغییر دهید. به علاوه اینکه جدای از آیکون ها شما قادر خواهید بود با انواع تصاویر زمینه موجود والپیپر دستگاه خود را به دلخواه انتخاب کنید و از کیفیت و زیبایی آن لذت ببرید، در این مورد پیشنهاد می شود ابتدا تصویر را در حافظه خود ذخیره کنید سپس اقدام به تغییر تصویر زمینه به صورت دستی نمایید. این نرم افزار بسیار متفاوت و کاربردی محصولی از استودیوی djskarpia می باشد که زیبایی را برای تلفن های همراه و تبلت های شما ارمغان آورده است.

دانلود نرم افزار Stock UI Icon Pack

ویژگی های نرم افزار Stock UI :

پشتیبانی از Muzei و Behang برای BLink

دارای تقویم های متنوع

اضافه شدن آیکون های جدید در به روز رسانی ها

قابل اجرا روی لانچرهای Nova/Apex/Adw/Atom/Holo/ActionPro/Trebuchet/Go/Smart/Unicon (Icon Themer)/Aviate/Next/Inspire/KK/Nine

سازگار با نرم افزار انتخاب تم CM12

سازگار با لانچر LG

Stock UI

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *