دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات آی او اس در مک SyncIOS Data Recovery

معمولا برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که فایل های مهم و ذخیره شده ی خود را از دیوایس های آی او اسی که دارند از دست داده باشند ، این امر به چند دلیل بستگی دارد ، ممکن است کاربر ناخواسته فایل های مختلفی را از آیفون ، آیپد و یا آیپاد خود پاک کرده باشد و می خواهد باز به این فایل های مهم دسترسی پیدا کند . دلیل بعدی پاک شدن فایل ها از طریق ورود ویروس ها و برنامه های مخرب به دیوایس می باشد . دیگر نگران این امر نباشد ، ما در این زمینه به شما نرم افزار SyncIOS Data Recovery را پیشنهاد میکنیم . در این نرم افزار می توانید با وصل کردن آیفون ، آیپد و یا آیپاد خود به مک با انجام چند مرحله به ریکاوری اطلاعات دیوایس خود بپردازید . SyncIOS Data Recovery از آی او اس 7 تا آخرین نسخه iOS 10.2 پشتیبانی می کند . این نرم افزار شامل سه حالت بازیابی اطلاعات می باشد . که در ادامه توضیحات آن ها را می توانید مشاهده نمایید . در نرم افزار SyncIOS Data Recovery می توانید به ریکاوری فایل های عکس ها ، پیام ها ، مخاطبین ، فایل موزیک ، ویدیو و اطلاعات برنامه های کاربردی WhatsApp , iPhoto, Instagram بپردازید . پشتیبانی از حالت پیش نمایش ، قبل از بازگرداندن و انتخاب برای بازیابی داده ها  به مک خود و یا بازگرداندن آنها به دستگاه خود و پشتیبانی از دیوایس های iPhone 7/7 Plus/SE/6S/6S Plus/6/6plus/5s/5c/5/4s ، iPad Air1/2 ، iPad with Retina display ، iPad mini1/2/3/4 ، the new iPad ، iPad2/4 ، iPod touch 5/6 از ویژگی های خوب نرم افزار SyncIOS Data Recovery می باشد .

ویژگی های نرم افزار SyncIOS Data Recovery :

– ریکاوری اطلاعات دستگاه های آیفون ، آیپد و آیپاد در مک

پشتیبانی از حالت پیش نمایش ، قبل از بازگرداندن و انتخاب برای بازیابی داده ها پیدا شدهبه مک خود و یا بازگرداندن آنها به دستگاه خود

– بازیابی فایل های تصاویر ، اسناد ، فیلم ها ، موسیقی ، ایمیل ، آرشیو و غیره

بازیابی از دستگاه iOS : اسکن آیفون ، آیپد و آیپاد لمسی به طور مستقیم برای بازیابی اطلاعات از دست رفته

– بازیابی از iTunes پشتیبان گیری :  استخراج آیتونز پشتیبان گیری به صورت انتخاب برای بازیابی اطلاعات از دست رفته

بازیابی از iCloud پشتیبان گیری : بازیابی اطلاعات از دست رفته از نسخه پشتیبان تهیه iCloud خود

مشخصات نرم افزار SyncIOS Data Recovery MacOSX :

نام نرم افزار : SyncIOS Data Recovery

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SyncIOS

نوع نرم افزار : کاربردی

نوع فایل : Dmg

SyncIOS Data Recovery MacOSX

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *