دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Techware Engineering Suite v4.0 : Air/Gas/XLInterp/WinSteam – Win

Techware Engineering Suite نرم افزار Techware Engineering Suite مجموعه ای از افزونه های عملیات مهندسی می باشد که در محیط اکسل قابلیت اجرا دارند. این افزونه ها با انجام عملیات های پیچیده محاسبات مهندسی کار را برای افراد ساده و قابل اطمینان کرده است. این مجموعه مشتمل بر چهار افزونه Air, Gas, XLInterp و WinSteam می باشد که اکنون در اختیار شماست. افزونه Air ابزاری برای انجام محاسبات ترمودینامیکی هوای مرطوب می باشد که کلیه محاسبات در محیط اکسل انجام و نمایش داده می شود. از جمله کاربردهای این افزونه محاسبات مربوط به تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی، کمپرسورها و توربین های هوا می باشد. افزونه GAS محاسبات ترمودینامیکی مربوط به دودکش ها و هوای مربوط به آن را انجام می دهد. کاربرد این ابزار برای گازهای متصاعد شده نیتروژن، اکسیژن، آرگون، دی اکسید کربن و بخار آب می باشد که درصد بالایی از گازهای استاندارد و احتراق را شامل می شوند.

سایر مشخصات : افزونه XLInterp یک ابزار درون یابی خطی و غیرخطی برای توابع در بازه زمانی مشخص می باشد. این ابزار که در همه زمینه های مهندسی استفاده می شود دارای کاربردهای فراوانی می باشد. این ابزار قادر است به صورت مستقیم و معکوس محاسبات را انجام دهد و روی نمودار به نمایش بگذارد. ابزار WinSteam مجموعه ای برای محاسبات مربوط به بخار می باشد. کلیه توابع به کار رفته شده در این مجموعه با فرمول های دقیق و ضریب اطمینان بالا محاسبات را انجام می دهد. کاربری ساده این نرم افزار باعث محبوبیت آن بین مهندسین شده است زیرا نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده تخصصی برای انجام اینگونه محاسبات نمی باشد. تنها کافی است با محیط اکسل آشنایی داشته باشید!

Techware.Engineering.Suite.center

ویژگی های نرم افزار Techware Engineering Suite :

– قابلیت انجام محاسبات سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و کمپرسورها

– محاسبه ترمودینامیکی گازهای خروجی از دودکش ها

– امکان درون یابی خطی و غیر خطی

– دریافت نتایج در قالب جدول و نمودار

– کاربری ساده و آسان

– سرعت بالای انجام محاسبات

Techware Engineering Suite

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *