دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی سازه سه بعدی Tekla Structures 2016i SP6

نرم افزار Tekla Structures طراحی سازه سه بعدی ، یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای برای طراحی سازه های ساختمانی به صورت سه بعدی می باشد که به تازگی توسط کمپانی Tekla برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . مهندسین این رشته و کاربرانی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند با استفاده از نرم افزار Tekla Structures طراحی های بسیار حرفه ای و خیره کننده ای را ایجاد کنند و به شما قابلیت ساخت مدل ها برای استادیوم ها ، سازه های دریایی ، گیاهان و کارخانه ، ساختمان های مسکونی ، پل ها و آسمان خراشها را می دهد . نرم افزار Tekla Structures قابلیت طراحی و مدل سازی بسیار پیشرفته و مدرن سازه های فلزی و بتونی عظیم را دارا می باشد . مهندسان AEC طراحی ساختمان های تجاری ( با استفاده از ساختارهای  Tekla ، مهندسان می توانند یک مدل ساختمان به منظور همکاری موثر با معماران ، مهندسان مکانیک و برق ، پیمانکاران و fabricators ایجاد کنند . )شما می توانید به طور خودکار تولید تمام اسناد و مدارک ساختاری ، از جمله نقاشی های ساخت و ساز ، فولاد و تقویت نقشه های دقیق ، گزارشات و برنامه مواد را انجام دهید ، با یکپارچه سازی مدل ساختاری با تجزیه و تحلیل از Tekla اختصاص داده و راه حل طراحی از Tekla طراح سازه ، با طیف وسیعی از بسته های دیگر ارائه دهنده است ، شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بازده تولید را افزایش دهید و جلوگیری از اشتباهات را کمتر کنید . EPC و صنعتی مهندسین طراحی سازه های گیاهی نرم افزار Tekla Structures سازه مهندسان را قادر می سازد به هماهنگی و ارائه طراحی سازه ، ساخت ، ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری تاسیسات صنعتی در سراسر چرخه عمر خود را داشته باشند . اطمینان از دقت با هماهنگی پیشرو نرم افزار طراحی کارخانه و یکپارچه سازی با طیف گسترده ای از تجزیه و تحلیل و طراحی محصولات ساختاری است . گزارش و ماشین آلات نقاشی ، نرم افزار Tekla Structures ادغام با سیستم های عمده ترین تولید و یا برنامه ریزی منابع و اتوماسیون ماشین آلات پیشرفته است که جعل سازه های فلزی ، عناصر بتن پیش ساخته و استفاده میلگرد را دارا می باشد ،  اطلاعات تولید طور خودکار می تواند از مدل از Tekla به این سیستم انتقال و به حداقل رساندن کار و خطاهای کتابچه راهنما به کاربر کمک می کند . شایان به ذکر است که یکی از بزرگترین استادیوم های ورزشی فوتبال در جهان با استفاده از نرم افزار Tekla Structures ساخته شده است ، این ورزشگاه Wembley Stadium می باشد که در کشور انگلستان و شهر لندن قرار دارد که یکی از معروف ترین استادیوم ها می باشد . ورزشگاه ومبلی بلندترین ورزشگاه در جهان است و گنجایش 90،000 هزار نفر را دارا می باشد ، که شامل یک فانوس دریایی هشدار هواپیما و شامل پتانسیل ورزشی اضافی را به میزبان های ورزشی دو و میدانی می باشد . ساخت و ساز  ورزشگاه 215،000 تن بتن و حدود 23،000 تن از فولاد است . پایه های ورزشگاه 35 متر عمق دارد . در طول فاز طراحیمدل فیزیکی برای پروژه به چهار دسته اصلی بودن طاق ، کاسه ، پارامتری محیط خرپا (PPT)  و سقف تقسیم شده اند .

ویژگی های نرم افزار Tekla Structures :

– طراحی سازه های انواع مکان های مختلف مانند استادیوم ها ، سازه های دریایی ، گیاهان و کارخانه ، ساختمان های مسکونی ، پل ها و …

همکاری و ادغام به لطف باز رویکرد BIM

–  ایجاد دقیق ، مدل constructable

– دارای ابزار های بسیار حرفه ای

طراحی و جزئیات به سایت ساخت و ساز

روش باز به مدل سازی اطلاعات ساختمان

تنظیمات متنوع برای مطابقت با نیازهای مختلف مشتریان

رابط با طیف وسیع تری از ماشین آلات ساخت و استفاده از فرمت های فایل های مختلف

گردش کار نرم و صاف

صنعت پیشرو مدیریت ساخت و ساز و تجزیه و تحلیل

پشتیبانی از DGN و DWG

نقشه برداری از اجزای مهم و اطلاعات مدیریت پروژه

 

 Tekla Structures 2016

به روز رسانی :

1397/07/25 نسخه جدید اضافه شد .
  • 2 replies
    1. حامد says:

      سلام

      من دانلود کردم ولی متاسفانه کرک نبود داخل فایلها. الان نصب کردم نرم افزارو ولی کرک نیست و باز نمیشه.
      لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *