دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Tenorshare ReiBoot Pro v7.5.2 نسخه ویندوز

Tenorshare ReiBoot

یک ابزار فوق العاده مفید است که می تواند دستگاه iOS شما را در حالت بازیابی قرار دهد. همچنین تنها با یک کلیک آن را خاموش می کند. معمولا عملیات ریکاوری کردن گوشی های ios شامل یک کار خسته کننده و مضر برای دستگاه است که شما باید دکمه صفحه اصلی دستگاه را در حین جدا کردن و اتصال آن به رایانه خود نگه دارید، که در طی آن شما همچنین باید iTunes را اجرا کنید. لازم به ذکر است گاهی اوقات این راه اگر قصد انجام کارهای دیگری را نیز در حالت بوت داشته باشید، پیچیده تر نیز می شود. این نرم افزار شما را از شر این کارهای خشته کننده و مضر برای دیوایستان رها می کند. ReiBoot یک نرم افزار فوق العاده برای حل تمام این مشکلات است، و این باعث می شود حالت بازیابی، و همچنین به راحتی دیوایستان را تنها با یکبار کلیک به حالت بوت ببرید. آیا دکمه صفحه اصلی دستگاه شما شکسته شده است، شما یک صفحه سیاه سیاه DFU روبرو شده اید یا حتی بدتر از آن، گوشی وارد حلقه بازنگری بی پایان شده است، Tenorshare ReiBoot می تواند به شما کمک کند. این نرم افزار با بسیاری از دستگاه های iOS مدرن سازگاری کامل دارد، از جمله اپل، آی پاد و iPads است و راه حلی جهت رهایی از نرم افزار iTunes است که راه سنتی برای انجام چنین عملیاتی می باشد. علاوه بر این، ReiBoot باعث از بین رفتن اطلاعات نمی شود، و قادر به ذخیره فایل ها بر روی دستگاه دست نخورده است.

ویزگی های نرم افزار Tenorshare ReiBoot Pro :

 ریبوت گوشی تنها با یک کلیک

رابط کاربری ساده

سازگاری با تمامی نسخه های ios

ایجاد راه حلی میانبر جهت بازیابی دیوایس

نام: Tenorshare ReiBoot
حجم فایل: 14.3 مگابایت
شرکت سازنده: Tenorshare
ورژن: v7.5.2
نسخه: Pro
آپدیت: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/06/26 نسخه Tenorshare ReiBoot Pro v7.5.2 اضافه شد.
  • 7 replies
    1. Alireza Naeimi says:

      سلام. آیا کرک دیگه ای برای این برنامه هست؟ چون با keygen ی که داخل فولدر هست کرک پچ انجام میشه اما با این وجود باید خریداری شود. ضمن اینکه انتی ویروس و فایروال هم خاموش هست.

      ممنون

      پاسخ دادن
    2. ali says:

      میشه راه پچ زدن رو بفرمایید
      با این راه شما ریجستر میشه ولی باید اکانت بخریم

      پاسخ دادن
    3. عارف says:

      سلام. لینک دانلود نرم افزار reiboot شما فعال نیست.
      به علاوه آیا این نرم افزار ریجستر شده است یا نه. چون تو تمام سایت که دانلود کردم patch و نثغلثد کارایی نداشت. و باز هم حین استفاده احتیاج به خرید لایسنس داشت.

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        تست شد، لینک ها مشکلی ندارند و سالم هستند .
        خیر، برای فعال سازیش باید از پچ استفاده کنید .
        اگر درست پچ کنید نرم افزار رجیستر میشه .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *