دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Time Boss Pro 3.08.001.0 مديريت دسترسی کاربران رایانه

نرم افزار Time Boss Pro 3.08.001.0 ، برنامه ای است کاربردی ، سبک و کم حجم که جهت نظارت ، کنترل و مدیریت عملکرد کاربران یک رایانه به کار می رود . یا این نرم افزار شما قادر هستید تا میزان و مقدار زمان مصرفی و نحوه استفاده از رایانه را توسط هر کاربر کنترل کرده و مدیریت کنید . این نرم افزار به شدت مورد توجه شرکت ها ، موسسات آموزشی و خانواده ها قرار گرفته است و به آنها قدرت کنترل میزان و نوع استفاده از سیستم را می دهد .

به عنوام مثال با ریختن این نرم افزار خانواده ها می توانند زمان و میزان استفاده رایانه برای کودکان خود را مشخص کرده و نحوه استفاده آنها را کنترل کنند . در اصل با نصب این برنامه شما می توانید قوانین مخصوص به خود را برای دیگران اعمال کنید . از ویژگی های این نرم افزار محیط کاربری آسان ، با فضای ایمن و کاربردی می باشد . جدیدترین ورژن این نرم افزار هم اکنون در سایت دانلود فارسی برای شما کاربان محترم قرار گرفته است .

 

Frame-Pic-Post

 

 

 

 

 

 

سایت مزتبط : Nicekit

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *