دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Tools for Google Maps v3.33 برای اندروید

Tools for Google Maps نرم افزار Tools for Google Maps ابزاری کارا جهت ویرایش، عکس گرفتن و highlight کردن نقشه های گوگل می باشد. نقشه های دریافتی از گوگل مپ با این نرم افزار به صورت تمام صفحه یا حالت immersive  بدون هیچ واسطه و مزاحمتی نمایش داده می شود. همچنین شما قادر خواهید بود چند ضلعی ها، مربع ها و مستطیل ها، دایره ها و نشانه های دیگر را اضافه کنید و حتی آنها را ویرایش نمایید. به علاوه این قابلیت را ایجاد می کند تا نوشته هایی به رنگ های مختلف ایجاد کنید و حتی نوشته هایتان را تغییر اندازه دهید و بپرخانید.

سایر مشخصات : با استفاده از این نرم افزار شما می توانید محل مورد نظر خود را با استفاده از چند نشانگر در اطراف آن علامت گذاری کنید تا آن ناحیه به رنگ دیگری تغییر کند. نرم افزارهای بسیاری در بازار وجود دارند که برای توسعه خود از نقشه های گوگل استفاده می کنند، اما این نرم افزار متفاوت آمده تا کمبودهای گوکل مپ را با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد جبران کند تا بتوانید هرچه بهتر و مفیدتر از نقشه های گوگل استفاده کنید. این نرم افزار که محصولی از استودیوی Simão Lúcio می باشد توانسته موفقیت زیادی کسب کند و به یاری استفاده کنندگان نقشه های گوگل بیاید.

دانلود نرم افزار Tools for Google Maps

ویژگی های نرم افزار Tools for Google Maps :

– با فرمان دستوری ساده قادرید از تمام صفحه نمایش خود استفاده کنید

– دارای قابلیت جستجوی آدرس

– پشتیبانی از تمام gesture  های گوگل مپ

– تغییر آسان نقشه ها به عادی، ماهواره ای، هیبرید و زمینی

– قابلیت فعال کردن جزئیات نقشه ها مانند ساختمان ها، ترافیک و…

– قابلیت خارج شدن از حالت تمام صفحه تنها به یک بار لمس کردن

– پشتیبانی از حالت immersive  برای دستگاه های با اندروید 4.4 به بالا

Tools for Google Maps

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *