دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار TurboVNC v2.1.90 – Win

TurboVNC یک نسخه با کیفیت بالا و کارآمد VNC مبتنی بر TightVNC، TigerVNC و X.org است. این شامل یک نوع از کدگذاری است که برای حداکثر عملکرد و فشرده سازی با برنامه های کاربردی 3D (VirtualGL)، ویدئو و سایر کارهای فشرده تصویری تنظیم شده است. TurboVNC، در ترکیب با VirtualGL، یک راه حل کامل برای نمایش از راه دور برنامه های کاربردی 3D با عملکرد تعاملی را فراهم می کند. TurboVNC روش های رمزگذاری با سرعت بالا توسط TigerVNC و libvncserver پذیرفته شده است، و TurboVNC نیز با هر مشتق TightVNC سازگار است. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با اتصال به شبکه بصورت ریموت هستید نرم افزار TurboVNC ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه اتصال به شبکه بصورت ریموت بر آورده سازید. نرم افزار TurboVNC با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه اتصال به شبکه بصورت ریموت به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار TurboVNC تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار TurboVNC می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

App TurboVNC center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار TurboVNC :

– سادگی کار با نرم افزار

– پشتیبانی کامل از IPv6

– دارای قابلیت کنترل جریان پیشرفته و به روز رسانی مداوم (که به طور قابل توجهی باعث بهبود عملکرد در اتصالات با تاخیر زیاد می‌شود)

– تأیید اعتبار با کلمه‌های عبور یک بار مصرف یا گواهی ورود یونیکس (علاوه بر گذرواژه‌های استاندارد VNC)

– لیست‌های کنترل دسترسی (برای به اشتراک گذاشتن جلسه‌های VNC فقط با کاربران خاص)

– اجازه می‌دهد تا سیاست‌های امنیت / احراز هویت بر روی یک عدد سرور خاص در سطح جهانی تعیین شود

– رمزگذاری Multithreaded

– قابلیت “Lossless Refresh” که به بیننده اجازه درخواست یک کپی بدون افت از تصویر صفحه نمایش جاری را به صورت دستی یا خودکار می‌دهد (بعد از چندین ثانیه مشخص از عدم فعالیت)

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی اتصال به شبکه بصورت ریموت

– نرم افزار کاربردی اتصال به شبکه بصورت ریموت

-انجام اتصال به شبکه بصورت ریموت با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار TurboVNC  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   TurboVNC

نوع نرم افزار :  ابزار اتصال به شبکه بصورت ریموت

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

TurboVNC

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *