دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Twilight Pro v7.7 برای اندروید

Twilight آیا شما در اواخر شب از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود استفاده می کنید؟ آیا با مشکل بی خوابی بعد از استفاده از تلفن همراه دچار شده اید؟ آیا فرزندان خود را بعد از بازی با تلفن همراه با قرص خواب میخوابانید؟ آیا میدانید بی خوابی و خواب بی موقع موجب ایجاد اختلال در عملکرد سیستم های دفاعی بدن می شود و یکی از عوامل اصلی بروز بیماری در انسان میباشد؟! برای پیشگیری از این مشکلات twilight یک راه حل بسیار خوب برای شما خواهد بود! تحقیقات اخیر نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نور آبی قبل از خواب ممکن است ریتم طبیعی بدن  شما را تحریک کند و باعث ناتوانی در خواب شود. علت این امر وجود گیرنده ای به نام ، Melanopsin  در چشم است که این گیرنده به طیف باریک نور آبی در محدوده 460-480 نانومتری حساسیت دارد که ممکن است تولید ملاتونین که هورمون مسئول چرخه خواب است را متوقف کند.

سایر مشخصات : برنامه twilight با ایجاد فضایی آرام بخش و جلوگیری از سوزش و خستگی چشم ها، شما را به مطالعه در شب علاقه مندتر خواهد کرد. برنامهtwilight  شدت نور صفحه نمایش دستگاه شما را با زمان روز سازگار می کند. و پس از غروب خورشید نور آبی را  که از طریق تلفن یا رایانه لوحی شما منتشر می شود را کنترل میکند، فیلتر کرده و از فیلترهای قرمز استفاده می کند تا چشم شما آسیب نبیند و خواب راحتی داشته باشید. این نرم افزار فوق العاده ضروری و کاربردی محصولی از تیم Urbandroid Team می باشد که سلامت چشم و مغز شما را در شب هنگام تضمین می کند. شما هم به ده ها میلیون کاربری بپیوندید که به فکر سلامتی خود می باشند.

دانلود نرم افزار Twilight Pro

ویژگی های نرم افزار Twilight:

تنظیم خودکار روشن شدن برنامه در ساعات مشخص براساس طلوع و غروب خورشید

تنظیم دستی روشن و خاموش کردن برنامه

تنظیم شدت نور و شدت فیلتر قرمزی به صورت دستی

Twilight

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *