دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Twinmotion v7.1.1.4-MAC-

نرم‌افزار Twinmotion یک ابزار حرفه ای که برای کار های معماری، ساخت و ساز، برنامه ریزی شهری و محوطه سازی می باشد که صرف نظر از پیچیدگی پروژه شما، میزان مهارت های کامپیوتری یا توانایی مدل سازان به شما‌کمک می کند تا پروژه هایتان را به اتمام برسانید . این نرم افزار دارای یک رابط کاربری آسان است که باعث می شود تا یادگیری آن بسیار آسان و راحت باشد . نرم افزار سازگار با هدفون های VR, Oculus Rift, HTC Vive, Twinmotion 2018و Gear VR است که به شما امکان می دهد تا مدل خود را از مرحله اولیه طراحی تا بررسی نهایی پروژه کاوش کنید . نرم افزار Twinmotion تنها ابزار موجود در بازار است که قادر است نه تنها صفحه نمایش پانورامیک و فیلم با کیفیت های بالا تولید کند‌بلکه ویدیوهایی از تصاویر 360 درجه نیز می تواند ایجاد کند. BlMmotion  یک فایل مونو یا استریو است که می تواند به صورت رایگان به اشتراک گذاشته شود و بخشی از پروژه به صورت 3D است که به شما‌اجازه می دهد تا به صورت آزاد یا با توجه به مسیر از پیش تعیین شده حرکت کنید . سرویس آنلاین IVisit360 به شما اجازه می دهد تا به صورت مستقیم تصاویر پارانومیک و فیلم ها را آپلود کنید.
هدف از طراحی این نرم افزار، ترکیب و سازماندی یک پروژه و به اشتراک گذاشتن آن می باشد . این نرم افزار تقریبا با تمام مدل سازان 3D, FBX, SKP, OBJ و C4D سازگاری دارد و همچنین می توانید چندین پروژه خود را با فرمت های DDS, PNG, PSD, JPG انتقال دهید.
امکانات نرم افزار:

-دارای رابط کاربری آسان که یادگیری را برای شما راحتر کرده است.
-پشتیبانی از هدفون های VR, Oculus Rift, HTC Vive, Twinmotion 2018و Gear VR.
-قابلیت ایجاد ویدیو از تصاویر 360 درجه.
-قابلیت آپلود مستقیم تصاویر پارانومیک و فیلم ها.
-قابلیت سازماندهی یک پروژه و اشتراک آن.
-پشتیبانی‌از فرمت های DDS, PNG, PSD, JPG.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *