دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار VueScan Pro 9.6.13-MAC

VueScan در حال حاضر محبوب ترین نرم افزار اسکنر در جهان است که به طور گسترده ای توسط عکاسان، کاربران خانگی، خدمات اسکن و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. VueScan یک برنامه اسکن است که با اکثر اسکنرهای مسطح و فیلم با کیفیت بالا کار می کند تا اسکن هایی را که دارای وضوح عالی رنگ و تعادل رنگ و نور هستند را تولید کند‌ . همچنین دارای ویژگی های پیشرفته برای بازگرداندن رنگ محو شده می باشد که شما میتوانید حتی عکس های قدیمی خود را با وضوح و کیفیت بالا اسکن کنید. همچنین دارای قابلیت اسکن دسته ای و دیگر ویژگی های استفاده شده توسط عکاسان حرفه ای می باشد. این نرم افزار چیزی را در سیستم شما تغییر نمی دهد و تمام نرم افزار های اسکنر دیگر به کار خود ادامه خواهند داد.
این نرم افزار دارای قابلیت های پیشرفته اسکن و ویژگی های قدرتمند می باشد که عکس های شما را با دقت بالا و وضوح عالی رنگ اسکن می کند. VueScan از بیش از 700 اسکنر و 209 فایل خام دوربین دیجیتال را پشتیبانی می کند و برای دانلود و نصب حدود 5 دقیقه طول می کشد.

امکانات:
●قابلیت کار با 1200 اسکنر مسطح و فیلم .
● قابلیت استفاده در Mac OS X، ویندوز و لینوکس .
● قابلیت بهبود عکس های قدیمی و کیفیت عکس.
● تا به حال بیش از 5میلییون بار دانلود شده است.
● قابلیت ایجاد فایل های اسکن خام.
● قابلیت ایجاد پروفایل های ICC و فضاهای رنگی.
● کالیبراسیون رنگ IT8.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *