دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Win8.1ToUSB کپی ویندوز 8.1 روی درایو USB

نرم افزار Win8.1ToUSB که محصول سال 2014 می باشد ساده ترین نرم افزاریست که برای کپی سیستم عامل ویندوز روی فلش مموری و یا هارد دیسک اکسترنال انجام می شود . این کار برای نصب ویندوز از طریق پورت USB انجام می شود و برای کسانی که دی وی دی خام و یا دی وی دی درایو آنها خراب می باشد بهترین و کارآمدترین روش بشمار می آید . شما براحتی بعد از دانلود سیستم عامل ویندوز 8.1 که بصورت فایل ISO می باشد می توانید آن را روی درایو USB مورد نظرتان کپی و ویندوز را نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت بوت را به درایو USB شما اضافه کرده که شما از آن طریق می توانید سیستم عامل خود را بوت و نصب نمایید . نرم افزارهای مشابه برای انجام این عمل ساده شما را به دردسر فراوانی می اندازند ولی این نرم افزار با محیطی ساده و کارایی مناسب که مخصوص سیستم عامل ویندوز 8.1 طراحی شده به کار شما سرعت می بخشد . در ادامه به شرح جزئیات کارایی این نرم افزار خواهیم پرداخت .

ساخت درایو USB با قابلیت بوت ویندوز 8.1 بصورت کاملا ساده

نرم افزار Win8.1ToUSB دارای یک محیط ساده و کاملا روشن برای ساخت درایو USB با قابلیت بوت ویندوز 8.1 می باشد که شما از استفاده از آن لذت خواهید برد .

تنها کاری که باید شما انجام دهید انتخاب درایو ویندوز 8.1 است و درایوی که باید در آنجا ویندوز 8.1 کپی شود .

در این نسخه شما می توانید از فایل ISO بصوورت مستقیم روی درایو USB کپی کنید تا قابلیت بوت نیز به آن اضافه شود .

این نرم افزار از تمامی سیستم عامل های ویندوز پشتیبانی می کند .

تصویر محیط نرم افزار

نرم افزار Win8.1ToUSB

Win8.1ToUSB is a rather simple application that enables you to create bootable USB drives containing Windows installations.With the help of Win8.1ToUSB, you can place a Windows distribution on a USB device and install it on a new computer from there.

  • 12 replies
    1. محمد says:

      با سلام می خواستم ببینم وقتی این نرم افزارو باز می کنی اصلا فلاش ها رو با درایو ها رو نمی خونه که انتخاب کنم مشکل کجاست؟

      پاسخ دادن
    2. هادی خشود says:

      سلام میشه ویندوز10 نصب کرد این دانلود Windows 10 Home/pro Insider Preview Build 10147 En-us x86 نسخه 32 بیتی – حجم 2.72 گیگابایت

      پاسخ دادن
    3. حسین says:

      سلام ، خسته نباشید و ممنون هستم از سایت خوبتون .
      فکر می کنم تیتر این مطلبتون باید یو اس بی باشه ( چون USB مینویسیم نه USP )

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *