دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار WSUS Offline Update v11.7 – Win

WSUS Offline Update نرم افزار WSUS Offline Update با روشی امن و مطمئن به شما این اجازه را می دهد که به آپدیت کردن سیستم خود و همچنین نرم افزارهای مایکروسافت آفیس بپردازید. این نرم افزار با ایجاد یک پکیج ذخیره سازی که شامل آخرین آپدیت ها، پچ ها و آخرین به روز رسانی های امنیتی می باشد، سیستم شما را به روز می کند. به علاوه می توانید فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید یا از سیستم دیگری دریافت کنید و در زمان نبود اینترنت به آپدیت کردن نرم افزارها و سیستم خود بپردازید. این نرم افزار تمرکز خو را روی عملکرد صحیح گذاشته که با رابط کاربری بسیار آسان که تنها دارای چند گزینه برای شخصی سازی کردن می باشد، عملیات ها را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار تنها کافی است فقط یک بار آپدیت ها را دانلود کنید و هر زمان که نیاز داشتید از آنها استفاده کنید.

سایر مشخصات : با استفاده از WSUS Offline Update دیگر نگران آپدیت های بعد از تعویض ویندوز نباشید زیرا می توانید از فایل هایی که قبلا دریافت کرده اید مجدد بدون اتصال به اینترنت و با سرعت زیاد بهره ببرید و سیستم خود را به روز کنید. بنابراین با این ابزار که بسیار کم حجم می باشد همیشه به روز باشید. با استفاده از WSUS Offline Updat می توانید XP,Vista,Server 2008,2008 R2,Server 2012,Win 7,8,8.1  و مایکروسافت آفیس را به روز کنید.

دانلود نرم افزار WSUS Offline Update

ویژگی های نرم افزار WSUS Offline Updat :

– کاربری بسیار آسان

– امکان استفاده در زمان نبود اینترنت

– به روز رسانی تمام محصولات مایکروسافت

– امکان استفاده از آپدیت های دریافتی بعد از تعویض ویندوز

WSUS Offline Update

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/02/21نسخه جدید WSUS Offline Update v11.7 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *