دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار XiiaLive Pro v3.3.2.0 برای اندروید و iOS

XiiaLive Pro یکی از بهترین نرم افزار ها در مارکت است که تجربه گوش دادن پایدار و بدون وقفه به رادیو را برای تان فراهم می سازد . این نرم افزار به شما امکان پخش موسیقی و کشف بیش از 50,000 ایستگاه رادیویی زنده در سراسر دنیا را می دهد . با ارتقاء رادیو دستگاه خود به XiiaLive PRO ، علاوه بر حمایت از توسعه دهندگان نرم افزار ، قادر خواهید بود برخی از ویژگی های عالی اضافه شده و بدون تبلیغات را نیز دریافت کنید ! انواع مختلفی از ایستگاه های رادیویی و دایرکتوری ها ، علاقه مندی ها ، تاریخ ، زنگ هشدار ، تایمر خواب ، و قابلیتهای اشتراک گذاری در این نرم افزار جالب در اختیار شماست . حال می توانید در هر جای دنیا به تمام ایستگاه های رادیویی دسترسی داشته باشید .

دانلود نرم افزار XiiaLive Pro برای اندروید و iOS

ویژگی های نرم افزار XiiaLive Pro :

– کاملا رایگان و بدون تبلیغات مزاحم

– اضافه شدن گزینه های بیشتر برای NOTIFICATION SOUNDS

– دارای گزینه های فیلتر پیشرفته برای ایستگاه ها

– توانایی اضافه کردن ایستگاه های رادیویی مورد علاقه به صفحه اصلی

– کنترل پیشرفت بلوتوث با پخش خودکار / توقف پخش (انتخاب یک دستگاه به طور خودکار برای شروع به پخش در هنگام جفت شدن و همچنین توقف پخش پس از قطع شدن)

– امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمام آهنگ ها و ایستگاه های مورد علاقه برای بازیابی در نسخه جدید

– وجود مجموعه ای از گزینه ها برای سفارشی سازی کارکرد برنامه

XiiaLive Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *