دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ZD Soft Screen Recorder v11.2.1.0 – Win

ZD Soft Screen Recorder نرم افزار ZD Soft Screen Recorder یک ابزار با کارایی بسیار بالا جهت ضبط صفحه نمایش و فیلمبرداری از رایانه می باشد که مانند یک دوربین با کیفیت بالا از کلیه رویدادها و اتفاقات صفحه نمایش فیلمبرداری می کند. این دوربین برخلاف سایر دوربین های واقعی که به ثبت رویدادهای جهان واقعی می پردازند، قادر است تمام حرکت هایی که در صفحه نمایش رایانه شما رخ می دهد را ثبت و ضبط نماید. چرا که نرم افزار ZD Soft Screen Recorder با شفافیت بالا، ضبط پیکسل به پیکسل، رنگ های کاملا واقعی و بدون لرزش و هیچ صدایی به ضبط بپردازد. بنابراین کاربران قادرند با استفاده از این نرم افزار بدون ذره ای نگرانی به تولید فیلم های آموزشی بپردازند.

سایر مشخصات : با استفاده از نرم افزار ZD Soft Screen Recorder قادرید به آسانی روی فیلم های ضبط شده صداگذاری نمایید و یا در حین ضبط صحبت های خود را ضبط نمایید. به تولید و ایجاد فیلم های با کیفیت و رزولوشن بسیار بالا بپردازید تا هم شما و هم استفاده کنندگان از محصول شما با رضایت و لذت به مشاهده بپردازند. شما می توانید خروجی های مختلف با فرمت های مورد نظر را از نرم افزار دریافت کنید. فرمت های پرکاربردی همچون AVI و WMV. نکته قابل توجه در این نرم افزار امکان ضبط صدا از چند ورودی مختلف به صورت همزمان می باشد.

ZD.Soft.Screen.Recorder.center

ویژگی های نرم افزار ZD Soft Screen Recorder :

– کاربری بسیار ساده و آسان برنامه

– قابلیت فشرده سازی همزمان با فیلم برداری جهت ضبط های طولانی

– امکان تعیین زمان بندی برای شروع و پایان فیلم برداری

– هماهنگ سازی کامل صدا و تصویر

– امکان گرفتن عکس همزمان با فیلم برداری با استفاده از کلیدهای میانبر

– امکان فیلم برداری از چند صفحه نمایش به صورت همزمان

– امکان فیلم برداری از محیط بازی ها و نشان دادن شماره FPS روی صفحه بازی

ZD Soft Screen Recorder

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/03/09نسخه جدید ZD Soft Screen Recorder v11.2.1.0 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *