دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Zend Guard v7.0.0 – Win

گر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با کدگذاری فایل های PHP هستید، بی شک نام شرکت Zend Technologies را شنیده اید، این شرکت یکی از بزرگترین و معتبر ترین گروه های نرم افزاری در زمینه کدگذاری فایل های PHP است که به شما امکان استفاده از نرم افزار های وسیعی در زمینه کدگذاری فایل های PHP داده است. نرم افزار Zend Guard یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه کدگذاری فایل های PHP بر آورده سازید.شکی نیست که استفاده از نرم افزار های کدگذاری فایل های PHP روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. نرم افزار Zend Guard یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای کدگذاری فایل های PHP است  که محصول شرکت Zend Technologies بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه کدگذاری فایل های PHP است. نرم افزار Zend Guard با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما در امر کدگذاری فایل های PHP به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار Zend Guard تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار Zend Guard می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد.  اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

Zend Guard center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Zend Guard :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی کدگذاری فایل های PHP

– نرم افزار کاربردی کدگذاری فایل های PHP

-انجام کدگذاری فایل های PHP با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار Zend Guard  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Zend Technologies

نوع نرم افزار :  ابزار کدگذاری فایل های PHP

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Zend Guard, the most widely accepted PHP encoding and obfuscation product on the market, protects your application from unlicensed use and reverse engineering.

– Limiting unauthorized duplication or use of your applications.

– Ensuring that only licensed customers use your products and that they remain within the terms of your license.
– Offering flexible licensing terms that make your software products more attractive, increase sales, and improve customer satisfaction.

– Increasing conversion rate from evaluation to licensed product.

– Preventing other people from changing your code (all files are rendered as un-editable and external changes will corrupt the code) protecting the files against external tampering.

Zend Guard

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *