دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه آماده افتر افکت Videohive Christmas Cards Photo Opener

Christmas Cards Photo Opener نام یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط شرکت VideoHive می باشد که به کمک آن می توانید یک تریلر، اسلاید شو و انیمیشن زیبا مربوط به کریسمس ایجاد نمائید. این پروژه به کمک کارت های زیبا و افکت های جذاب برف، سبب حرفه ای تر جلوه کردن محصول شما می شود و آن را آماده ی نمایش در حالت های مختلف می سازد. شما می توانید این قالب را با آیتم های دیگر ترکیب نمائید و آلبوم ویدئویی زیبایی را به وجود آورید. این پروژه قابل استفاده در نسخه های After Effects CS5.5, CS6, CC و سایر نسخه های بالاتر می باشد و با رزولوشن 1080p ارائه شده است. شما می توانید این قالب را به راحتی در نرم افزار افتر افکت ویرایش نمائید و آن را برای خود شخصی سازی کنید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Christmas Cards Photo Opener center

ویژگی های پروژه آماده افتر افکت Videohive Christmas Cards Photo Opener :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5

– رزولوشن (Full HD (1920×1080

– دارای مدت زمان 2.05 دقیقه

– حاوی 33 راهنما برای متن و تصاویر

– 23 صحنه ی متفاوت

– رندرینگ سریع

– شخصی سازی آسان

Videohive Christmas Cards Photo Opener

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *