دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه آماده افتر افکت Videohive Photo Gallery Slideshow 6347738

After Effects یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای جلوه های ویژه و Motion Graphics است که در بسیاری از پروژه های سینمایی استفاده می شود و در حال حاضر اولین گزینه کارگردانان سینما به شمار می آید . جلوه های ویژه در افتر افکت این اجازه را به کاربران می دهد تا تصاویر متحرک , 2 بعدی و 3 بعدی را با بسیاری از ابزارهای در اختیارشان خلق کنند همچنین Motion Graphics به طرح های گرافیکی متحرک گفته می شود که در زمینه های تبلیغات ، تیزرهای تلوزیونی ، تیتراژ فیلم و از همه مهمتر تیزر برنامه های تلوزیون به کار می رود .

پروژه Videohive Photo Gallery Slideshow 6347738 این امکان را به شما می دهد تا به راحتی تصاویر مورد علاقه تان را به صورت یک کلیپ درآورده و تنها با یک کلیک خروجی مد نظرتان را تحویل گیرید . برای آنکه بتوانید با این پروژه آماده کار کنید اصلا به دانش زیادی در مورد کار با افترافکت نیاز نیست . حتی اگر هنگام کار با مشکل روبرو شدید می توانید به فایل PDF آموزشی که در فایل ها قرار دارد مراجعه کرده و راه حل مورد نظر را بیابید . این پروژه برای اسلایدهای تبلیغی و تریلرها مناسب است اما می توان در سایر زمینه ها از جمله نمایش اسلاید تعطیلات , آلبوم عکس , سالگرد ازدواج , کریسمس و بسیاری موارد دیگر به کار برد .

Videohive.Photo.Gallery.Slideshow.6347738.www.Download.ir

 

ویژگی های پروژه آماده افتر افکت Videohive Photo Gallery Slideshow 6347738 :

– رزولوشن Full HD (1920×1080)

– کنترل رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– کنترل آسان

– دارای فایل راهنما

– سازگار با CS5, CS5.5, CS6, CC, CC 2014

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *