دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت RocketStock Ceremony – Elegant Wedding Graphics Pack

با پروژه آماده ی دیگری از شرکت RocketStock در خدمت شما کاربران نرم افزار افتر افکت هستیم. این پروژه حاوی طرح های گرافیکی خاص و عناصر مختلف برای ساخت ویدئوی عروسی می باشد. شما می توانید تصاویر و ویدئوهای مربوط به جشن عروسی را در این پروژه قرار دهید و یک نمایش فوق العاده زیبا را به وجود آورید. در این پروژه از عنوان ها، اسلایدشو، Lower Third، پس زمینه، و ترانزیشن های زیبا مرتبط با جشن عروسی استفاده شده است و امکان ساخت یک فیلم حرفه ای را برای شما فراهم نموده است. شما می توانید به راحتی رنگ ها و میزان شفافیت را تنظیم کنید و در نهایت پروژه را رندر نمایید. نسخه های CS5.5 و جدیدتر افتر افکت با این پروژه کاملا سازگار می باشد.

سایر توضیحات: “RocketStock” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

RocketStock Ceremony - Elegant Wedding Graphics Pack center

ویژگی های پروژه افتر افکت RocketStock Ceremony – Elegant Wedding Graphics Pack :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS5.5 و بالاتر

– رزولوشن Full HD

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

RocketStock Ceremony – Elegant Wedding Graphics Pack

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *