دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت RocketStock Playtime – Kids Graphics Pack

پروژه ی Playtime ساخت شرکت RocketStock و حاوی عناصر جذاب و شاد برای ساخت ویدئوی کودک می باشد. این پروژه حاوی 8 انیمیشن مختلف می باشد که به کمک آن می توانید ویدئوهای جذابی ایجاد نمایید. آیا دوست دارید یک تیتراژ جذاب و سرگرم کننده به ویدئوی خود اضافه کنید؟ آیا نیاز به تعدادی عناصر گرافیکی کودکانه برای اضافه کردن به ویدئوی فرزند خودتان دارید؟ پروژه ی Playtime نیاز های شما را تا حد ممکن پوشش می دهد. این پروژه دارای رزولوشن Full HD 1080p است و برای استفاده از آن نیازی به پلاگین های افتر افکت نمی باشد. شما می توانید از این پروژه در نسخه های After Effects Version CS5.5 تا CC 2018 استفاده نمایید.

سایر توضیحات: “RocketStock” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

RocketStock Playtime - Kids Graphics Pack center

ویژگی های پروژه افتر افکت RocketStock Playtime – Kids Graphics Pack :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS5.5 و بالاتر

– رزولوشن Full HD

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

RocketStock Playtime – Kids Graphics Pack

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *