دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Audio React Tunnel Music Visualizer

این پکیج حاوی 4 پروژه ی افتر افکت تصویرسازی موسیقی (ویژوالایزر) می باشد که برای ساخت موزیک ویدئو کاملا مناسب هستند. هر کدام از این پروژه ها حاوی 10 پریست رنگ می باشند و براحتی قابل انتخاب هستند. این پروژه ها به صورت هوشمند ساخته شده اند و انیمیشن آنها بدون نیاز به تنظیم کیفریم، با موسیقی شما هماهنگ می شوند. شما می توانید از این مجموعه برای تبلیغ موسیقی خود در یوتیوب و Vimeo استفاده کنید و محصول جذابی را تولید نمایید. شما برای استفاده از این پروژه فقط نیاز دارید تا موسیقی مورد نظر را وارد کنید، اسکریپت را اجرا کنید، لوگو یا پس زمینه دلخواه را تنظیم نمایید، و درنهایت دکمه Apply را فشار دهید. این پکیج با نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 افتر افکت سازگار می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Audio React Tunnel Music Visualizer center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Audio React Tunnel Music Visualizer :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– نیاز به پلاگین Optical Flares

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Audio React Tunnel Music Visualizer

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *