دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Build Logo

Build Logo یک پروژه ی افتر افکت برای نمایش لوگو می باشد که به صورت کاملا آماده در اختیار شما قرار می گیرد. این پروژه برای تبلیغ و معرفی شرکت های عمرانی مناسب می باشد و دارای عناصر بسیار جذابی است. شما می توانید از این پروژه برای نمایش لوگو یا متن خود استفاده کنید و یک پیش نمایش حرفه ای ایجاد نمایید. این پروژه دارای مدت زمان 14 ثانیه می باشد و با سرعت بالا قابل رندر است. این قالب با رزولوشن 1920×1080 طراحی شده و به پلاگین Optical Flares در نرم افزار افتر افکت احتیاج دارد. شما می توانید این پروژه را در نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 افتر افکت اجرا کنید و به ویرایش آن بپردازید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Build Logo center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Build Logo :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– نیاز به پلاگین Optical Flares

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Build Logo

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *