دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Elegant Slideshow

Elegant Slideshow یکی از کارهای جذاب شرکت ویدئو هایو می باشد که برای نرم افزار افتر افکت ساخته شده است. شما می توانید تصاویر خود را وارد این پروژه کنید تا به صورت اسلایدشو نمایش داده شوند. این پروژه به شما کمک می کند تا بدون نیاز به انجام کارهای حرفه ای در افتر افکت، یک ویدئوی منحصر به فرد و جذاب را برای خودتان درست کنید. این قالب برای ساخت آلبوم خانوادگی، عروسی، سفر، خاطرات، و فارغ التحصیلی مناسب می باشد و از انیمیشن و حرکت دوربین حرفه ای در آن استفاده شده است. این پروژه دارای رزولوشن Full HD می باشد و ویرایش آن نیز بسیار ساده است. از نسخه های سازگار با این پروژه می توان به افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5 اشاره نمود.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Elegant Slideshow center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Elegant Slideshow :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5

– رزولوشن Full HD

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Elegant Slideshow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *