دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Epic Video Demo Reel

این پروژه حاوی طراحی منحصر به فردی است که از آن می توان برای ساخت پیش نمایش فیلم استفاده کرد. در این پروژه امکان نمایش 100 عکس یا کلیپ برای شما وجود دارد و یک فضای فوق العاده را برایتان ایجاد کرده است. این پروژه از صحنه های مختلفی تشکیل شده و هر کدام از آنها دارای انیمیشن متفاوتی می باشند. شما می توانید به راحتی از این پروژه استفاده کنید و یک ویدئوی سفارشی برای خودتان درست کنید. در این پروژه از موسیقی و افکت های صوتی استفاده نشده، بنابراین شما نیاز دارید تا از فایل های اختصاصی خود برای جذاب کردن پروژه بهره بگیرید. این پروژه بر روی نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5 افتر افکت قابل اجرا می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

 Videohive Epic Video Demo Reel center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Epic Video Demo Reel :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Epic Video Demo Reel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *