دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Extreme Show

پروژه ی Extreme Show فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید رویدادهای ورزشی مختلف را به زیبایی معرفی و تبلیغ نمائید. این پروژه که مخصوص نرم افزار ادوبی افتر افکت طراحی گردیده دارای 53 مکان برای قرار دادن فایل های رسانه ای شما می باشد. این پروژه دارای طراحی بسایر خاصی است و یک ویدئوی کاملا حرفه ای را به شما تحویل می دهد. برای ویرایش این قالب نیاز به داشتن مهارت ویژه ای نیست و درون آن کنترل کاملی بر روی قسمت های مختلف پروژه خواهید داشت. مدت زمان این قالب 43 ثانیه است و با نسخه های CS6 و سایر نسخه های جدیدتر افتر افکت نیز سازگاری دارد. شما می توانید این پروژه را بدون احتیاج به هیچ پلاگینی سفارشی سازی نمائید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Extreme Show center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Extreme Show :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Extreme Show

  • 2 replies
    1. Peiman says:

      ممنون بابت این پروژه ها . اگه ممکنه ویدئو دمو رو هم بذارید آنلاین همینجا ببینیم.

      پاسخ دادن
      • علیرضا ایزدی says:

        سلام، ممنون بابت پیشنهادتون
        در صورت امکان پیش نمایش رو هم قرار میدیم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *