دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Fast Glitch Logo

پروژه Fast Glitch Logo از طرف شرکت ویدئوهایو برای نرم افزار ادوبی افتر افکت ساخته شده است و صحنه ی منحصر به فردی را برای نمایش لوگو در اختیار شما قرار می دهد. این صحنه دارای افکت Glitch یا اختلال در برنامه می باشد که جذابیت خاصی را به ویدئوی مورد نظر شما اضافه می کند. شما می توانید لوگوی دلخواه خود را وارد بخش تعیین شده در این پروژه کنید و به راحتی یک پیش نمایش زیبا را دریافت نمائید. این قالب با رزولوشن 4K طراحی شده است و ویرایش کردن آن بسیار ساده می باشد. شما می توانید این پروژه را در نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6 افتر افکت اجرا کنید و افکت های صوتی دلخواهتان را نیز بر روی کامپوزیشن ها قرار دهید و در نهایت یک ویدئوی اختصاصی را بدست آورید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Fast Glitch Logo center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Fast Glitch Logo :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6

– رزولوشن 4K 3840×2160

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Fast Glitch Logo

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *