دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Mosaic Transitions Kit

این پروژه حاوی بیش از 100 افکت ترنزیشن جذاب برای نرم افزار افتر افکت می باشد که به صورت موزائیک طراحی شده اند. شما می توانید از 4 شکل مختلف برای موزائیک استفاده کنید و افکت های ترنزیشن اختصاصی برای ویدئوهای اسلایدشو، تریلر، تبلیغات، و کلیپ های دلخواه خودتان ایجاد نمایید. این پروژه حاوی یک فایل اسکریپت می باشد که به کمک آن می توانید زمان ویدئو را تغییر دهید، تعداد صحنه ها و بخش های مربوط به نمایش مدیا را افزایش دهید، از انیمیشن های آماده برای نمایش متن استفاده کنید، و سایر بخش ها را سفارشی نمایید. این پروژه حاوی یک فیلم راهنما نیز می باشد که مراحل ویرایش را به شما توضیح می دهد. شما می توانید از این پروژه به راحتی در نسخه After Effects CC 2018 استفاده کنید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Mosaic Transitions Kit center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Mosaic Transitions Kit :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018

– رزولوشن Full HD

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Mosaic Transitions Kit

  • 3 replies
    1. آرش says:

      سلام و خسته نباشید
      متاسفانه بعد از دانلود هیچ فایل اسگریپتی وجود نداره.مشکل از کجاست؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید(فقط چند عکس تبلیغاتی،یک ویدیوی آموزشی!،چند آدرس اینترنتی از شما و یک فایل تکست Read Me )

      پاسخ دادن
      • علیرضا ایزدی says:

        سلام، در حال حاضر خیر. درخواستتون رو میتونید به مدیریت سایت ارسال کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *