دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Parallax Video Slide

پروژه ی Parallax Video Slide محصول شرکت ویدئوهایو است که برای نرم افزار افتر افکت ساخته شده است. شما می توانید از این پروژه برای ساخت ویدئوی تبلیغات، پیش نمایش، معرفی، آغاز برنامه، اسلایدشو، و غیره استفاده کنید و یک ویدئوی اختصاصی برای خودتان ایجاد نمایید. این پروژه به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و امکان ویرایش تمامی بخش ها را بسادگی برایتان فراهم نموده است. شما می توانید رنگ ها، مدت زمان فیلم، حرکت دوربین، و انیمیشن را تغییر دهید و از 69 عکس یا کلیپ در کامپوزیشن اصلی استفاده نمایید. این پروژه با رزولوشن 1920×1080 ساخته شده و از نسخه های افتر افکت CS5.5, CS6, CC, CC 2014 به طور کامل پشتیبانی می کند.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Parallax Video Slide center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Parallax Video Slide :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CS5.5, CS6, CC, CC 2014

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Parallax Video Slide

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *