دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Photos Galaxy – Loopable Flythrough Animation

شما می توانید از این اسلایدشو ویدئو برای نمایش خاطرات خود از سفر، جشن تولد، مهمانی، ملاقات تجاری، و سایر رویدادها استفاده نمائید. این پروژه قابلیت استفاده از 100 تصویر و ویدئو را برای شما فراهم کرده است و شما می توانید از عکس های اینستاگرام خود برای ساخت یک اسلایدشو استفاده کنید. تکرار و انیمیشن این پروژه 60 ثانیه طول می کشد و پس از آن به صورت خودکار به ابتدای ویدئو بازمیگردد. این پروژه برای ویرایش نیاز به هیچ پلاگینی ندارد و دارای یک فایل راهنما برای آشنایی با نحوه ی سفارشی سازی بخش های مختلف می باشد. شما می توانید از این قالب در نسخه های CC, CS6, CS5.5, CS5, CS4 نرم افزار ادوبی افتر افکت استفاده کنید و یک اسلایدشو زیبا برای خودتان بسازید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Photos Galaxy - Loopable Flythrough Animation center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Photos Galaxy – Loopable Flythrough Animation :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC, CS6, CS5.5, CS5, CS4

– رزولوشن Full HD 1920×1080

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Photos Galaxy – Loopable Flythrough Animation

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *