دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Slideshow 3

در این بخش، یک پروژه اسلایدشو زیبا را به شما کاربران نرم افزار ادوبی افتر افکت معرفی می کنیم که توسط شرکت ویدئو هایو ارائه شده است. شما می توانید به کمک این پروژه، ویدئوهای اسلایدشو بسیار جذابی برای خودتان ایجاد کنید و خاطرات سفر، عروسی، شرکت، خانواده، و غیره را در یک ویدئو کلیپ زیبا جمع آوری نمایید. شما در این پروژه کنترل کاملی بر روی بخش های مختلف خواهید داشت و می توانید رنگ ها و افکت های متنوعی را اعمال کنید. این قالب به سادگی امکان وارد کردن عکس، کلیپ، و متن را برای شما فراهم کرده است و دو نسخه ی متفاوت را در اختیارتان قرار می دهد. از نسخه های افتر افکت سازگار با این پروژه می توان به CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5 اشاره نمود.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Slideshow 3 center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Slideshow 3 :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5

– رزولوشن 1920×1080 HD

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Slideshow 3

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *