دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Slideshow Transitions Pack v4

پروژه های اسلایدشو، فیلم، و ارائه های خود را به کمک افکت های ترانزیشن این پکیج تزئین نمائید. این پکیج از 80 ترانزیشن داینامیک تشکیل شده است و قابل استفاده در هر دو نرم افزار محبوب After Effects و Premiere Pro می باشد. شما می توانید با تنها چند کلیک و به وسیله ی دستورالعمل زیر، این افکت ها را بین دو اسلاید قرار دهید: 1- لایه ترانزیشن مورد نظر را بر روی فوتیج قرار دهید، 2- گزینه ی Collapse Transformation را فعال نمائید. شما می توانید از این افکت ها در رزولوشن های HD | Full HD | 2K | 4K استفاده کنید و نتایج کاملا حرفه ای بدست آورید. این پکیج با نسخه های CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5 افتر افکت سازگار می باشد.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Slideshow Transitions Pack v4 center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Slideshow Transitions Pack v4 :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5

– رزولوشن Full HD و 4K

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Slideshow Transitions Pack v4

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *