دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه افتر افکت Videohive Video Maker

Video Maker یک ابزار پیچیده برای نرم افزار افتر افکت می باشد که به کمک آن می توانید ویدئوهای باکیفیت و جذابی ایجاد کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا هر نوع ویدئو با هر نوع موضوعی نظیر تبلیغات، موزیک ویدئو، ارائه، اسلایدشو، و برودکست ایجاد نمایید. در این پروژه بیش از 500 دارایی، افکت، متن، و ترنزیشن وجود دارد و امکان ساخت ویدئوهای متنوع را برای شما فراهم می کند. این ابزار با هر نوع پروژه ی افتر افکتی سازگار می باشد و با رزولوشن های مختلف نیز به خوبی کار می کند. شما می توانید از این ابزار در نسخه های CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015 نرم افزار افتر افکت استفاده کنید و به سادگی از آن برای ارتقا کارهای خود بهره بگیرید.

سایر توضیحات: “ویدئو هایو” یکی از بزرگترین وبسایت ها در زمینه ی خرید و فروش پروژه های افتر افکت، موشن گرافیک و فوتیج می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به همراه دارد. قالب های این شرکت تمامی موضوعات مختلف را پوشش می دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پروژه های ارائه شده توسط این وبسایت دارای قابلیت ویرایش و شخصی سازی می باشد.

Videohive Video Maker center

ویژگی های پروژه افتر افکت Videohive Video Maker :

– سازگار با نسخه های افتر افکت CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015

– رزولوشن Full HD 1920×1080 و 4K

– دارای کنترل مخصوص رنگ

– بدون نیاز به پلاگین

– حاوی ویدئوی راهنما

– رندرینگ سریع

– دارای ساختار حرفه ای

– شخصی سازی آسان

Videohive Video Maker

  • 1 replies
    1. Hamid says:

      سلام
      ببخشید این پلاگین نیاز به لایسنس داره .
      ازش کرک یا پچی انتشار نشده ؟
      چون نمیتونم ازش استفاده کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *