دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پکیج کامل Game And App بازی و نرم افزارهای اندروید آپریل 2014

پکیج کامل Game And App بازی و نرم افزارهای اندروید در اختیار همه شما کاربران محترم سایت بصورت کاملا متفاوت قرار گرفت. این پکیج شامل گلچینی بی نظیر از جدیدترین بازی های گرافیکی و پرطرفدار می باشد که شامل تمامی سنین برگرفته شده و همچنین گلچینی از به روزترین و جدیدترین نرم افزارهای کاربردی سیستم های اندروید می باشد. شما همکنون می توانید در ادامه مطلب تمامی ویژگی ها به همراه تصاویر تک تک بازی ها و نرم افزارها را مشاهده بفرمایید

 

ویژگی های پکیج اندروید :

– تمامی بازی ها دارای محیط سه بعدی و گرافیک بالا می باشند .

– سبک بازی ها اکشن، ماجراجویی، مسابقه ای،استراتژیک، کارتونی و هیجانی می باشند .

– بازی ها دارای مراحل مختلف و مناسب برای تمامی سنین می باشند .

– تمامی نرم افزارها کاربردی و بسیار پرطرفدار هستند .

– تمامی نرم افزارها آپدیت شده و با آخرین ورژن قرار گرفته اند .

– تمامی نرم افزارها و بازی ها مناسب سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشند .

 

بازی های برتر اندروید

 

بازی Subway Surfers v1.20.1 :

در بازی فرار از ماموران قطار شما باید از تمامی پستی بلندی ها عبور کنید و تمامی سکه ها را دریافت کنید. این بازی بصورت رکوردی می باشد و هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید می توانید از فروشگاه بازی لباس و اسکیت و غیره خریداری کنید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار از ماموران قطار

Subway.Surfers3-www.download.irSubway.Surfers2-www.download.irSubway.Surfers1-www.download.irSubway.Surfers4-www.download.ir

بازی Assassins Creed Pirates v1.2.1 :

در بازی کیش آدمکش دزدان دریایی شما در نقش کاپیتان کشتی هستید که باید با بی رحمی تمام تمامی کشتی ها را غارت کرده و کسانی را مانع کار شما می شوند را از بین ببرید. بازی کیش آدم کش دزدان دریایی با کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی کیش آدم کش دزدان دریایی

Assassins.Creed.Pirates3-www.download.irAssassins.Creed.Pirates1-www.download.irAssassins.Creed.Pirates2-www.download.ir

بازی Angry Birds Go v1.2.0 :

در بازی مسابقات رانندگی پرندگان خشمگین شما باید با پرندگان و خوک های دیگر در جاده های پر پیچ و تاپ مسابقه دهید و تمامی آنها را شکست دهید و همچنین تمامی سکه ها و میوه ها را دریافت کنید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مسابقات رانندگی پرندگان خشمگین

 Angry.Birds.Go3-www.download.irAngry.Birds.Go2-www.download.irAngry.Birds.Go1-www.download.ir

بازی Asphalt 8: Airborne v1.3.0l :

بازی آسفالت 8 دارای 47 خودروی بسیار حرفه ای و قدرتمند می باشد و شما می توانید با انتخاب آنها در 180 مراحل مختلف و چالش انگیز یک مسابقه رانندگی بسیار جذاب و دیدنی داشته باشید. این بازی دارای جلوه های ویژه خاصی می باشد، این بازی با گرافیک بسیار بالا و کیفیت HD و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی آسفالت 8

Asphalt8-2-www.download.irAsphalt8-1-www.download.irAsphalt8-3-www.download.ir

بازی Grand Theft Auto San Andreas v1.05 :

در بازی جی تی ای شما در نقش سی جی هستید که برای به دست آوردن اهداف بزرگ خود دست به سرقت های بسیار خطرناک می زنید. در این بازی پلیس قصد دارد مانع کار شما شود و شما باید تمامی کسانی را که مانع کارتان می شود را از بین ببرید. بازی جی تی ای دارای سلاح های بسیار حرفه ای و قدرتمند می باشد. این بازی با کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی جی تی ای

GTA.San.Andreas2-www.download.irGTA.San.Andreas1-www.download.irGTA.San.Andreas3-www.download.ir

بازی FIFA 14 v1.3.3 :

بازی فوتبال فیفا 14 شامل 33 لیگ برتر، 600 تیم دارای مجوز و بیش از 1600 بازیکن ساخته شده و از زبان های انگلیسی و آلمانی و ترکی استفاده می شود. در این بازی تمامی بازیکنان و زمین های بازی بصورت کاملا واقعی می باشند. این بازی با کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فوتبال فیفا 14

Fifa.14-2-www.download.irFifa.14-1-www.download.irFifa.14-3-www.download.ir

بازی Zombie Highway v1.8 :

در بازی زامبی های بزرگراه شما باید با ماشین خود از یک بزرگراهی که دارای انبوهی از زامبی های بسیار خطرناک می باشد عبور کنید. در این راه زامبی ها قصد چپ کردن خودروی شما را دارند و شما باید با استفاده از اسلحه های بسیار حرفه ای و قدرتمند مانع کار آنها شوید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی زامبی های بزرگراه

Zombie.Highway2-www.download.irZombie.Highway1-www.download.irZombie.Highway3-www.download.ir

بازی The Walking Dead v1.0.0 :

در بازی مردگان متحرک شما مسئولیت محافظت از یک دختر بچه یتیم را به عهده دارید. در این بازی تمامی شهر را زامبی های بسیار خطرناک و ترسناک فرا گرفته است و شما باید برای نجات خود و محافظت از دختر بچه تمامی آنها را از بین ببرید. این بازی با کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 3.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مردگان متحرک

The.Walking.Dead2-www.download.irThe.Walking.Dead1-www.download.irThe.Walking.Dead3-www.download.ir

بازی Pou v1.4.32 :

در بازی مراقبت و نگهداری از پو شما باید همانند بچه خودتان از پو نگهداری کنید. در این بازی شما باید به پو غذا بدهید، آن را به حمام ببرید، با آن بازی کنید، به آن غذا بدهید و تمام مسئولیت هایی که یک مادر و یا پدر نسبت به فرزندش دارد را انجام دهید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مراقبت و نگهداری از پو

Pou3-www.download.irPou2-www.download.irPou1-www.download.irPou4-www.download.ir

بازی Plants vs. zombies 2 v2.1.1 :

در بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 شما باید طوری گیاهان را خریداری و چیدمان کنید که مانع ورود زامبی ها به خانه شوید و تمامی زامبی ها را بوسیله گیاهان از بین ببرید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2

Plants.vs.zombies.2-2-www.download.irPlants.vs.zombies.2-1-www.download.irPlants.vs.zombies.2-3-www.download.ir

بازی Joe Devers Lone Wolf v2.0.0 :

در بازی گرگ تنها شما باید به دنبال سرنخی بگردید و آن را پیدا کنید و تمامی کسانی که مخالف کار شما می شوند را نابود کنید. در بازی گرگ تنها اسلحه های بسیار حرفه ای و قدرتمندی بکار رفته است و شما می توانید تمامی هیولاها را با استفاده از این سلاح ها از بین ببرید. بازی گرگ تنها با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمانی سیستم های اندروید 3.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی گرگ تنها

Joe.Devers.Lone.Wolf2-www.download.irJoe.Devers.Lone.Wolf1-www.download.irJoe.Devers.Lone.Wolf3-www.download.ir

بازی Cut The Rope 2 v1.0.2 :

در بازی بریدن طناب ها 2 شما باید طوری طناب ها را پاره کنید که آبنبات در دهان حیوان سبز عجیب و غریب برود. این نسخه دارای چالش های بسیار زیادی می باشد و برای اینکه به مراحل بعدی راه پیدا کنید باید تمامی ستاره ها را دریافت کنید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی بریدن طناب ها 2

Cut.The.Rope-2-2-www.download.irCut.The.Rope-2-1-www.download.irCut.The.Rope-2-4-www.download.irCut.The.Rope-2-3-www.download.ir

بازی Deer Hunter 2014 v2.0.1 :

در بازی شکارچی حیوانات شما در جنگل های کشورهای مختلف و با استفاده از سلاح های مختلف و بسیار حرفه ای باید حیوانات مختلفی را شکار کنید، در این بازی جنگل ها و جلوه های طبیعت بصورت کاملا واقعی می باشد. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی شکارچی حیوانات

Deer.Hunter.2014-2-www.download.irDeer.Hunter.2014-1-www.download.irDeer.Hunter.2014-3-www.download.ir

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit v1.0.7 :

بازی در نزدیکی مداریکی از بازی های بسیار زیبا و اکشن سیستم های اندروید می باشد. در این بازی شما باید تمامی دشمنان فضایی را نابود کنید و مانع تخریب کردن کارخانه ها و مالکیت زمین به دست دشمنان شوید. بازی در نزدیکی مدار با کیفیت اچ دی و محیط سه بعدی و گرافیک بسیار زیبا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی در نزدیکی مدار

N.O.V.A.-3-Near.Orbit2-www.download.irN.O.V.A.-3-Near.Orbit1-www.download.irN.O.V.A.-3-Near.Orbit3-www.download.ir

بازی Clash of Clans v6.56.1 :

در بازی نبرد قبیله ها شما با ساختن یک قبیله بزرگ و ارتقاء دادن سربازان خود باید تمامی دشمنان را از بین ببرید و مانع تصرف آنها و تخریب کردن قبیله ها شوید. در این بازی دشمنان برای غارت و کشتن فرمانده قبیله شما حمله ور می شوند و شما باید تمامی آنها را با استفاده از سلاح های قدرتمند از بین ببرید. بازی نبرد قبیله ها با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی نبرد قبیله ها

Clash.Of.Clans4-www.download.irClash.Of.Clans3-www.download.irClash.Of.Clans2-www.download.ir

بازی Modern Combat 4 Zero Hour v1.1.5 :

در بازی مدرن کمبات 4 شما باید با رهبری حرفه ای خود و با استفاده از سلاح های بسیار قدرتمند تمامی دشمنان خود را از بین ببرید و مانع ورود آنها و تصرف کردن کشور آمریکا شوید. این بازی بصورت تک نفره و یا بصورت چند نفره و آنلاین می باشد. بازی مدرن کمبات 4 دارای کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مدرن کمبات 4

Modern.Combat.4.Zero.Hour6-www.download.irModern.Combat.4.Zero.Hour5-www.download.irModern.Combat.4.Zero.Hour4-www.download.ir

بازی Syberia Full v1.0.2 :

بازی سفر به سیبری یکی از بازی های بسیار زیبا و ماجراجویی می باشد که در آن شما باید از غرب اروپا به شرق روسیه سفر کنید و در این راه با شخصیت های باورنکردنی روبرو شوید. همچنین در این سفرها شما باید منطقه های کلیدی را پیدا کرده و معمای آن را حل کنید. بازی سفر به سیبری با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 3.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی سفر به سیبری

Syberia.Full4-www.download.irSyberia.Full3-www.download.irSyberia.Full2-www.download.ir

بازی Highland Warriors v1.0 :

در بازی رزمندگان کوهستان شما باید برای محافظت از زمین در برابر نیروهای تاریکی دشمن با استفاده از سلاح هایی نظیر شمشیر تمامی دشمنان خود را از بین ببرید. تمامی مبارزات شما در زمین های وسیع و دشت های بزرگ انجام می شود. بازی رزمندگان کوهستان با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی رزمندگان کوهستان

Highland.Warriors5-www.download.irHighland.Warriors2-www.download.irHighland.Warriors3-www.download.ir

بازی Life Of Wolf 2014 v1.1 :

در این بازی شما در نقش یک گرگ سرگران هستید و بی کس هستید که وارد یک گله بزرگ گرگ های مختلف می شوید و پس از مدتی رهبری آن گله بزرگ را به عهده می گیرید. در این بازی شما برای زنده ماندن و ادامه بقای خود باید تمامی حیوانات کوچک و بزرگ را شکار کنید. بازی زندگی گرگ سرگردان با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی زندگی گرگ سرگردان

Life.Of.Wolf.2014-4-www.download.irLife.Of.Wolf.2014-3-www.download.irLife.Of.Wolf.2014-2-www.download.ir

بازی Despicable Me v1.7.2 :

در بازی نفرت من شما با دو شخصیت زرد رنگ و عجیب و غریب روبرو می شوید و باید با انتخاب یکی از آنها به رقابت بپردازید و از تمامی موانع هایی که در راهتان وجود دارد عبور کنید. همچنین در این بازی شما باید تمامی موزها را دریافت کنید و امتیازهای خود را افزایش دهید. بازی نفرت من با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت اچ دی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی نفرت من

Despicable.Me1-www.download.irDespicable.Me4-www.download.irDespicable.Me3-www.download.irDespicable.Me2-www.download.ir

 

بازی Where My Water 2 v1.2.0 :

در بازی حمام تمساح شما برای دوش گرفتن تمساح باید آب را از حفره های تمیز عبور دهید و اجازه ورود آب فاضلاب به آب تمیز را ندهید و در این راه تمامی اردک ها را دریافت کنید. در این بازی مخالفانی وجود دارد که مانع رساندن آب به تمساح می شوند و شما باید از تمامی آن مخالفان عبور کنید. بازی حمام تمساح با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی حمام تمساح 2

Wheres.My.Water4-www.download.irWheres.My.Water3-www.download.irWheres.My.Water2-www.download.irWheres.My.Water1-www.download.ir

بازی The Amazing SpiderMan v1.1.9 :

 بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز بر اساس یکی از بهترین فیلم های هالیوود طراحی و ساخته شده است که در این بازی شما باید در 25 ماموریت مختلف و با استفاده از تاکتیک های خاص خود تمامی ارازل اوباش و هیولاها را از بین ببرید و تمامی اشخاصی که قصد نابودی شهر را دارند را از بین ببرید. این بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک باور نکردنی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز

The.Amazing.Spider.Man4-www.download.irThe.Amazing.Spider.Man2-www.download.irThe.Amazing.Spider.Man1-www.download.ir

بازی Metal Slug X v1.0 :

در بازی سربازان کوچک شما با انتخاب یکی از چهار سرباز مختلف باید تمامی دشمنان را از بین ببرید و تمامی گروگان ها را آزاد نمایید. دشمنان شما در این بازی بصورت هوایی و زمینی و همچنین بصورت ماشین های هیولایی به شما حمله می کند و شما باید با استفاده از اسلحه های بسیار حرفه ای و قدرتمند آنها را نابود سازید. بازی سربازان کوچک دارای گرافیک بالا و محیط دو بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی سربازان کوچک

METAL.SLUG-X4-www.download.irMETAL.SLUG-X3-www.download.irMETAL.SLUG-X2-www.download.ir

بازی Run v1.4 :

در بازی فرار شما باید در تونل شبکه ای کهکشان عبور کنید و هرچه به مراحل بیشتری عبور می کنید سرعت بازی بیشتر شده و شبکه های کهکشان کمتر می شود و شما باید طوری از شبکه ها عبور کنید که از کهکشان سقوط نکنید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار

Run4-www.download.irRun3-www.download.irRun2-www.download.ir

بازی RoboCop v2.0.1 :

در بازی پلیس آهنی شما باید طول ماموریت های خود تمامی دشمنان و ارازل اوباش شهر را از بین ببرید و همچنین مخالفان و هواپیماهای بدون سرنشین و ربات های غول پیکر را نابود کنید. در این بازی شما برای نجات جان تمامی گروگان ها از اسلحه های خاصی استفاده می کنید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی پلیس آهنی

RoboCop6-www.download.irRoboCop3-www.download.irRoboCop2-www.download.ir

بازی CSR Racing v1.5.2 :

در بازی اتومبیل رانی حرفه ای شما باید با استفاده از خودروهای بسیار قدرتمند و حرفه ای خود تمامی حریفان خود را شکست دهید. در این بازی تمامی خودروهای جدید و بسیار قدرتمند استفاده شده است و همچنین در تمامی خودروها برای بالا بردن سرعت نیتروژن بکار گرفته شده است. بازی مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای دارای کیفیت اچ دی و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی می باشد. این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی اتومبیل رانی حرفه ای

CSR.Racing2-www.download.irCSR.Racing4-www.download.irCSR.Racing3-www.download.ir

بازی Score World Goals v2.41 :

این بازی یکی از شبیه سازهای گل های جهانی می باشد که شما در این بازی باید همانند 500 گلی که در سراسر جهان از جمله لیگ های برتر و لیگ های داخلی زده شده به نمایش قرار دهید. این بازی در 50 کشور مختلف انجام می شود. بازی شبیه ساز گل های فوتبال جهانی دارای گرافیک بسیار بالا و کیفیت HD و محیط سه بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی شبیه ساز گل های جهانی

Score.World.Goals4-www.download.irScore.World.Goals3-www.download.irScore.World.Goals2-www.download.irScore.World.Goals1-www.download.ir

بازی Beyond Fighting 2 v1.0.2 :

بازی فراتر از مبارزه 2 دارای 16 مبارز بسیار قدرتمند می باشد که شما باید با انتخاب یکی از این مبارزهای مورد نظر خود و با استفاده از سلاح های بسیار قدرتمند تمامی حریفان خود را از بین ببرید. این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فراتر از مبارزه 2

Beyond.Fighting3-www.download.irBeyond.Fighting2-www.download.irBeyond.Fighting1-www.download.ir

بازی Motocross Meltdown v1.0.1 :

در بازی مسابقات موتور کراس شما باید با استفاده از موتورهای پرشی و قدرتمند خود از تمامی موانع و پستی بلندی ها عبور کرده و حریفان خود را در تمامی مسابقات شکست دهید. در این بازی شما می توانید با کسب امتیاز بیشتر و دریافت کردن پول در مسابقات موتور خود را ارتقاء دهید. این بازی بصورت تکنفره و یا آنلاین و چند نفره قابل اجراء می باشد. بازی مسابقات موتور کراس با کیفیت HD و گرافیک باورنکردنی و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مسابقات موتور کراس

MOTOCROSS.MELTDOWN2-www.download.irMOTOCROSS.MELTDOWN1-www.download.irMOTOCROSS.MELTDOWN6-www.download.ir

 بازی Sine Mora v1.27 :

در بازی سینوس مورا شما باید برای محافظت از سرزمینتان تمامی دشمنان را از بین ببرید و مانع ورود آنها به سرزمینتان شوید. این بازی دارای 7 مرحله جالش انگیز می باشد که شما می توانید تمامی مراحل بازی را در 4 حالت مختلف انجام دهید. این بازی دارای محیط سه بعدی و گرافیک بالا بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی سینوس مورا

Sine.Mora3-www.download.irSine.Mora2-www.download.irSine.Mora1-www.download.ir

بازی Farm Up v2.7 :

در بازی مزرعه دار شما در نقش زنی پر انرژی و جوان به نام جنیفر هستید که  با خرید یک مزرعه ورشکسته، آن را به یکی از سود آورترین کسب و کارهای دولت تبدیل می کنید. در این بازی شما باید تمامی کارهایی را که یک مزرعه دار انجام می دهد را همانند آن بصورت حرفه ای از جمله بذری را که دوست دارید به دلخواه بکارید و در مزرعه خود حیوانات خانگی و اهلی از جمله گاو و گوسفند پرورش دهید. بازی مزرعه دار با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مزرعه دار

Farm.Up2-www.download.irFarm.Up1-www.download.irFarm.Up6-www.download.ir

بازی Buddy & Me v1.1.15 :

در بازی دوستان و من شما در نقش یک پسر بچه جوان هستید که هر شب با یک موجود عجیب و غریب به یک سفر جادویی هم مسیر می شوید و به کمک آن از تمامی پستی بلندی ها و مخلوقات کنجکاو و غیره عبور می کنید. بازی دوستان و من با گرافیک بسیار بالا و محیط دو بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی دوستان و من

Buddy&Me6-www.download.irBuddy&Me5-www.download.irBuddy&Me3-www.download.ir

بازی The Adventures Of Tintin v1.1.2 :

در بازی تین تین شما باید تمامی معماهای پیچیده را حل کنید البته این کار به تنهایی از پس شما بر نمی آید و باید با کمک سگ کوچک برفی و کاپیتان هادوک معما را حل کنید. این بازی یکی از پدیده های حرفه ایی است که کتاب، کارتون و فیلم آن نیز ساخته شده است. بازی ماجراهای تین تین با کیفیت HD و گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی تین تین

The.Adventures.Of.Tintin1-www.download.irThe.Adventures.Of.Tintin6-www.download.irThe.Adventures.Of.Tintin5-www.download.ir

بازی Stampede Run v2.20 :

در بازی فرار از گاو وحشی شما در نقش یگ گاو باز هستید که به دلایلی گاو وحشی به سمت شما حمله ور می شود و شما باید از دست آن فرار کنید و از تمامی پستی بلندی ها و تمامی موانع عبور کنید و تمامی سکه ها و ستاره هایی را که در مسیرتان وجود دارد را دریافت کنید. بازی فرار از گاو وحشی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار از گاو وحشی

Stampede.Run3-www.download.irStampede.Run2-www.download.irStampede.Run1-www.download.irStampede.Run8-www.download.ir

بازی Just Shout v1.0.4 :

در بازی فریاد به دلیل کشته شدن همسرتان به دست ارازل اوباش شهر شما همانند یک سگ بول داگ وحشی شده اید که برای انتقام کشته شدن همسرتان باید تمامی ارازل اوباش ها را از بین ببرید. در این بازی اسلحه های بسیار حرفه ای و قدرتمندی از جمله نارنجک، تفنگ آتش، چاقو، آرپیچی و غیره استفاده شده است. بازی فریاد با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فریاد

Just.Shout6-www.download.irJust.Shout5-www.download.irJust.Shout4-www.download.ir

نرم افزارهای برتر اندروید

نرم افزار GotYa! Security & Safety v3.1.8 :

بوسیله نرم افزار دزدگیر امنیتی می توانید تمامی کسانی که از گوشی شما بصورت مخفیانه استفاده می کنند را شناسایی کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت عکس برداری از دوربین جلو بصورت مخفی را دارا می باشد و اگر گوشی شما به سرقت برود می توانید تصاویر سارق را از طریق ایمیل و یا اس ام اس که قبلا در این برنامه تنظیم کرده بودید مشاهده بفرمایید. فقط کافیست چند بار رمز گوشی شما را اشتباه بزند و سپس این نرم افزار بطور خودکار شروع به عکس گرفتن می نماید. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار دزدگیر امنیتی

GotYa.Security.Safety1-www.download.irGotYa.Security.Safety4-www.download.irGotYa.Security.Safety3-www.download.irGotYa.Security.Safety2-www.download.ir

نرم افزار Smart Launcher 2 Pro v2.0.2 :

بوسیله نرم افزار اسمارت لانچر 2 می توانید تحول خاصی به گوشی اندروید خود بدهید و گوشی خود را از یک نواختی تغییر دهید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تصویر زمینه و منوی گوشی خود را تغییر دهید و یک جلوه خاصی به گوشی خود بدهید. نرم افزار اسمارت لانچر 2 با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت HD طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار اسمارت لانچر 2

Smart.Launcher2-www.download.irSmart.Launcher1-www.download.irSmart.Launcher6-www.download.ir

نرم افزار GoodPlayer Pro v3.9 :

بوسیله نرم افزار پلیر قدرتمند می توانید به راحتی تمامی فیلم های مورد نظرتان را مشاهده کنید. این نرم افزار از تمامی فرمت های تصویری پشتیبانی می کند و شما می توانید بدون هیچ مشکلی تماشا کنید. نرم افزار پلیر قدرتمند از زیرنویس فیلم ها پشتیبانی می کند و همچنین قدرت دانلود کردن فیلم از دایرکتوری را بصورت مستقیم دارد. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار پلیر قدرتمند

Good.Player2-www.download.irGood.Player1-www.download.irGood.Player3-www.download.ir

نرم افزار FolderMount v2.6.4 :

به دلیل حجم بالای بازی های HD و اکثر نرم افزارهای پر حجم فضای گوشی شما بسار زود پر می شود و شما می توانید بوسیله این نرم افزار به راحتی و با استفاده ار روت کردن گوشیتون تمامی فایل های دیتای بازی ها و نرم افزارهای خود را از مموری کارت گوشی با سرعت بسیار بالا به کارت حافظه انتقال دهید. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار انتقال فایل ها به مموری کارت

FolderMount2-www.download.irFolderMount1-www.download.irFolderMount4-www.download.irFolderMount3-www.download.ir

نرم افزار Power Media Player v5.0.25188 :

نرم افزار مدیاپلیر یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای صوتی و تصویری می باشد که امروزه بیش از 100 میلیون نفر از این نرم افزار استفاده می کنند. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و تمامی فایل های شما را با بالاترین کیفیت اجراء می نماید. همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار تمامی عکس های خود را بصورت نمایشی مشاهده بفرمایید. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مدیاپلیر

Power.Media.Player4-www.download.irPower.Media.Player3-www.download.irPower.Media.Player2-www.download.irPower.Media.Player5-www.download.ir

نرم افزار CallWeaver v1.5.1 :

نرم افزار مدیریت تماس ها به شما کمک می کند تا کسانی را که نمی خواهید در ساعاتی از روز یا روزهای خاص صحبت کنید فیلتر کنید. شما می توانید لیست افراد و یا شماره افراد خاص را وارد برنامه کرده و آنها با تماس گرفتن موفق نمی شوند با شما ارتباط برقرار کنند و شما آنها را در لیست فیلتر شدگان قرار داده اید. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مدیریت تماس ها

CallWeaver3-www.download.irCallWeaver2-www.download.irCallWeaver1-www.download.irCallWeaver4-www.download.ir

نرم افزار FL Studio Mobile v1.3.1 :

نرم افزار استودیوی مجازی یکی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش موزیک می باشد. این نرم افزار به شما امکان می دهد که بصورت مستقل برای خود یک موزیک طراحی و بسازید و تمامی آنها را برای خود همانند یک ترک و فایل موسیقی ذخیره و یا به اشتراک قرار دهید. همچنین می توانید تمامی آهنگ های مورد نظرتان را میکس و ویرایش کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار فقط در گوشی های با صفحه نمایش 5 اینچ به بالا قابل اجراء می باشد. نرم افزار استودیو موبایل مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار استودیو موبایل

FL.Studio.Mobile5-www.download.irFL.Studio.Mobile4-www.download.irFL.Studio.Mobile3-www.download.ir

نرم افزار Link2SD v3.3 :

بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی تمامی بازی ها و نرم افزارهای مورد نظر خود را به مموری کارت انتقال دهید. این نرم افزار برای تمامی کسانی که گوشی خود را روت کرده اند مناسب است. شما می توانید بوسیله این نرم افزاربدون هیچ مشکلی فضای حافظه گوشی خود را با سرعت بالا خالی کنید. نرم افزار انتقال برنامه ها به مموری کارت مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار انتقال برنامه ها به مموری کارت

Link2SD3-www.download.irLink2SD2-www.download.irLink2SD4-www.download.irLink2SD1-www.download.ir

نرم افزار Lucky Patcher v4.3.1 :

بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی لایسنس تمامی بازی ها و نرم افزارها را پچ کنید. همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند تا برنامه مورد نظر خود را از حالت تریال به حالت کرک شده و دائمی تبدیل کند. نرم افزار پچ کردن لایسنس برنامه ها قابل استفاده در تمامی گوشی های روت شده بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار پچ کردن لایسنس برنامه ها

Lucky.Patcher1-www.download.irLucky.Patcher4-www.download.irLucky.Patcher3-www.download.irLucky.Patcher2-www.download.ir

نرم افزار GO SMS Pro v5.37 :

نرم افزار گو اس ام اس پرو دارای 800 شکلک مختلف و خنده دار و 200 تم بسیار زیبا می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی با تمامی دوستان و آشنایانتان چت و گفتگو کنید. این نرم افزار دارای جعبه پیام های خصوصی بوده و از تمامی پیام های شما محافظت می کند. نرم افزار گو اس ام اس پرو مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار گو اس ام اس پرو

GO.SMS.Pro3-www.download.irGO.SMS.Pro2-www.download.irGO.SMS.Pro1-www.download.irGO.SMS.Pro4-www.download.ir

نرم افزار SMS Backup & Restore v7.07 :

بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی از تمامی پیام های خود بک آپ تهیه نمایید. این نرم افزار از زبان های فارسی و انگلیسی پشتیبانی کرده و از تمامی فولدرهای مختلف پیام ها نسخه پشتیبان تهیه می کند. شما می توانید بوسیله این نرم افزار تمامی پیام های خود را بر اساس نام فرستنده و تاریخ ارسال دسته بندی کنید. نرم افزار بک آپ گیری از پیام ها مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.5 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار بک آپ گیری از پیام ها

SMS.Backup-Restore.Pro3-www.download.irSMS.Backup-Restore.Pro4-www.download.irSMS.Backup-Restore.Pro1-www.download.irSMS.Backup-Restore.Pro2-www.download.ir

نرم افزار Winrar v5.10.build14 :

بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی فایل ها را از حالت فشره خارج کرده و یا آنها را به حالت فشره تبدیل کنید. این نرم افزار قابلیت باز کردن تمامی فایل های RAR و ZIP را دارا بوده و با تمامی فایل های TAR, CZ, BZ2, ISO, 7Z, XZ سازگاری دارد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی پوشه های فایل های دیتا بدون نیاز به کامپیوتر را از حالت زیپ (فشرده) خارج نمایید. نرم افزار فشرده سازی فایل ها مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار فشرده سازی فایل ها

RAR.For.Android2-www.download.irRAR.For.Android1-www.download.irRAR.For.Android8-www.download.irRAR.For.Android7-www.download.ir

نرم افزار KMPlayer v1.0.2 :

یکی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری نرم افزار کی ام پلیر می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی و تصویری و همچنین فرمت های زیرنویس فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار قدرت ویرایش فایل های تصویری را دارد. نرم افزار پلیر قدرتمند مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار کی ام پلیر

KMPlayer1-www.download.irKMPlayer4-www.download.irKMPlayer3-www.download.irKMPlayer2-www.download.ir

نرم افزار Plastic Surgery Simulator v1.2.8 :

نرم افزار جراحی پلاستیک به شما کمک می کند تا به راحتی اجزای بدنتان را به هر شکل دلخواه خود تغییر دهید. بوسیله این نرم افزار دیگر نیازی به جراحی پلاستیک نیست شما می توانید به راحتی خودتان اجزای بدنتان را از جمله بینی، شکم، باسن، سینه و غیره را جراحی کنید. نرم افزار جراحی پلاستیک مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار جراحی پلاستیک

Plastic.Surgery.Simulator3-www.download.irPlastic.Surgery.Simulator2-www.download.irPlastic.Surgery.Simulator1-www.download.ir

نرم افزار Mobile Security & Antivirus v3.0.7364 :

نرم افزار آواست یکی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای آنتی ویروس است. این نرم افزار از ورود هرگونه ویروس ناشناخته از راه بلوتوث و کامپیوتر به گوشی شما جلوگیری می کند و گوشی شما را در برابر تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی و غیره امن نگه می دارد و از تمامی اطلاعات گوشی شما محافظت می کند. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار آنتی ویروس آواست

Mobile.Security&Antivirus4-www.download.irMobile.Security&Antivirus3-www.download.irMobile.Security&Antivirus2-www.download.ir

نرم افزار LINE: Free Calls & Messages v4.1.2 :

بوسیله نرم افزار لاین می توانید با استفاده از اینترنت با تمامی مخاطبین تلفن همراه خود که از این نرم افزار استفاده می کنند بصورت کاملا رایگان گفتگو کرده و برای آنها پیام ارسال نمایید. همچنین می توانید تمامی فیلم ها و تصاویرتان را بین دوستانتان به اشتراک قرار دهید. نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار لاین

Line3-www.download.irLine2-www.download.irLine1-www.download.irLine4-www.download.ir

نرم افزار Tango v3.6.82891 :

نرم افزار تانگو به شما کمک می کند تا با تمامی دوستان خود به چت و گفتگو بصورت کاملا رایگان بپردازید. این نرم افزار قابلیت پیدا کردن تمامی کسانی را که از این نرم افزار استفاده می کنند را دارد و شما می توانید تا شعاع 3 کیلومتری تمامی دوستان خود را جستجو کرده و با آنها چت و گفتگو کرده و یا برای آنها عکس و فیلم ارسال نمایید. نرم افزار تانگو دارای شکلک های بسیار زیبا و خنده دار می باشد. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تانگو

Tango3-www.download.irTango2-www.download.irTango1-www.download.irTango4-www.download.ir

نرم افزار Viber v4.3.0.705 :

شما می توانید بوسیله اتصال به اینترنت از طریق WiFi یا 3G با تمامی دوستان مخاطبین خود با کیفیت بسیار بالا تماس داشته و یا به آنها پیام متنی ارسال نمایید. نرم افزار وایبر به طور خودکار تمامی مخاطبین شما را که از وایبر استفاده می کنند جستجو کرده و برای شما نمایان می کند. نرم افزار وایبر قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید با سیستم عامل اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار وایبر

Viber3-www.download.irViber2-www.download.irViber1-www.download.irViber4-www.download.ir

نرم افزار WhatsApp Messenger v2.11.218 :

یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر نرم افزار واتس اپ می باشد. این نرم افزار یکی از رقیب های جیمیل و یاهو مسنجر می باشد. بوسیله این نرم افزار می توانید با تمامی دوستان خود بصورت کاملا رایگان چت و گفتگو کنید. همچنین این نرم افزار قدرت ارسال پیام صوتی و تصویری و همچنین ارسال فیلم و تصویر را در خود دارد. نرم افزار واتس اپ مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار واتس اپ

WhatsApp3-www.download.irWhatsApp2-www.download.irWhatsApp1-www.download.irWhatsApp4-www.download.ir

دانلود پکیج کامل Game And App بازی و نرم افزارهای اندروید آپریل 2014 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

سایت مرتبط  : Google Play

تعداد دیسک : 3 دی وی دی

قیمت : 7.000 هزارتومان

شما هم اکنون میتوانید این مجموعه را از فروشگاه دانلود فارسی با قیمت مناسب خریداری نمایید و پس از دریافت کالا درب منزل وجه آن را به مامور پست پرداخت نمایید .

  • 11 replies
    1. رامین باباخانی says:

      سلام من جی تی ای رو گرفتم ولی داخل بازی میشم دیتا میخواد دیتا رم کامل دانلود کردم

      پاسخ دادن
    2. daniel says:

      ممنون از سایت باحالتون بازیا همشون خوبن اگه میتونین یک لینک یک پارتی از بازی ها و یکی دیگه برای نرم افزار بزارین دیگه خیلی طلایه

      پاسخ دادن
      • دانیال says:

        داداش فکر نکنم این کار شدنی باشه چون حجم فایل ها خیلی زیاده و برای دانلود ممکنه که چند روز وقت لازم باشه .

        پاسخ دادن
    3. مهدی عظیمی says:

      اوووووووووووووووف چقدر خفن، چقدر بازی و نرم افزار
      مرسی از سایت خوبتون آدم نمیدونه کدومو دانلود کنه 😀

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *