دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کارتون Duck Duck Goose 2018 + با کیفیت عالی 1080p + زیرنویس فارسی

داستان انیمیشن اردک اردک غاز،از اسمش مشخصه! از سه شخصیت اصلی،دو بچه اردک و یک غاز شکل میگیره.یک غاز بالغ که طی کوچی که انجام میدهد به مکانی میرسد برای استراحت،زمانی که چشمان خود را باز میکند دو جوجه اردک را در زیر بال های خود میبیند.دو جوجه اردک که با یکدیگر خواهر و برادر هستند و هردو کوچک و نیاز به مراقبت دارند.ابتدا غاز از پذیرفتن آنها خودداری میکند اما بعد از گذشت زمان آنها با یکدیگر صمیمی تر میشوند و تا جایی پیش می رود که غاز برای نگهداری از آنها ازخود گذشتگی بزرگی انجام میدهد و …

Duck.Duck.Goose.2018

محصول کمپانی آمریکایی و نام آشنای Open Road Films که می توان به آثار برجسته و شناخته شده این کمپانی به آثاری همچون Mother’s Day،Fifty Shades of Black،Spotlight، Nightcrawler،The Promise نیز اشاره نمود.در حال حاضر این کمپانی 9 محصول در حال ساخت دارد که نزدیکترین محصول قابل انتشار این کمپانی Arctic Justice: Thunder Squad که در تاریخ January 26, 2018 منتشر خواهد شد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی (Duck Duck Goose (2018 :

+ کارگردان : Chris Jenkins

+ نویسنده : Rob Muir،Chris Jenkins،Scott Atkinson & Tegan West

+ بازیگران : Jim Gaffigan،Zendaya،Carl Reiner،Greg Proops،Stephen Fry،Craig Ferguson

+ محصول کمپانی :  Open Road Films

+ ساخت کشور : United States

+ تاریخ انتشار : April 20, 2018

+ مدت زمان : نامشخص

+ نمرات : نامشخص

(Duck Duck Goose (2018

به روز رسانی :

1397/02/06 -کیفیت 1080p و زیرنویس فارسی قرار گرفت.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *