دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی

کتاب امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی به موازات رشد بی‌سابقه استفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در کشور و تلاش‌های مسئولان دولتی از جمله وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش سواد رسانه‌ای در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی، نزدیک به دو سال است که کاربران با آسیب‌های مختلفی از جمله سوء‌استفاده از اطلاعات شخصی یا هجوم بدافزارهای خطرناک به تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود روبه‌رو شده‌اند. بر همین اساس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت طرح‌های مختلفی را درباره مبارزه با آسیب‌های امنیتی فضای مجازی در دستور کار قرار داد که بسیاری از آنها در حال حاضر در مرحله اجرا قرار دارد اما نکته مهم این است که کاربران شبکه‌های اجتماعی یا فضای مجازی، نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در جلوگیری از حملات سایبری و تهدیدهای امنیتی دارند.

در کتاب امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی هم با توجه به مسئله امنیت اطلاعات و اهمیت این موضوع، توضیحاتی در خصوص امنیت شبکه های اجتماعی مورد استفاده و همچنین نحوه ایمن ماندن در این وبسایت ها ارائه شده است که عمل به این راه حل ها، حضور کاربران را در شبکه های اجتماعی ایمن تر می کند. امروزه شبکه های اجتماعی به جزء جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری تبدیل شده اند و حتی با وجود قابلیتهای فراوان و کاربرپسند شبکه های اجتماعی موجود ، علاقه به راه اندازی شبکه های اجتماعی جدید با محوریتهای متفاوت و یا موضوع خاصی همواره در حال رشد است . برای مثال گروه های مختلف اجتماعی ، از اهالی روستاها گرفته تا دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ، اقدام به ایجاد شبکه های اجتماعی می کنند . اما با این وجود توجه به این نکته مهم است که تمامی این شبکه های اجتماعی ، توسط افراد با تجربه در علوم مهندسی نرم افزار و دارای مهارت فنی کافی ایجاد نمی شوند . در نتیجه چنین شبکه هایی عمدتا دچارضعف های فراوانی در طراحی و ضعف های امنیتی هستند و در نتیجه کاربران این سامانه ها ممکن است با خطرات و تهدیدات متعددی مواجه شوند . بر این اساس در کتاب امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی ، راه حل هایی را برای رفع این مشکل ارائه می کند .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی

– نویسنده : مژگان شبانیان

– تعداد صفحه : 14

– فرمت فایل : پی دی اف

 

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *