دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب خود آموز آسان کار با فتوشاپ

کتاب خود آموز آسان کار با فتوشاپ نوشته ع.سجادی می باشد . همانطور که می دانید فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی (Adobe) است که برای سیستم‌ عامل‌های Windows و Mac و به تازگی برای سیستم‌ عامل‌های موبایل Android و iOS ارائه شده است. ابزارهای قدرتمند در عین سادگی و همچنین آسانی فتوشاپ این نرم‌افزار را از بعد از انتشار نسخه ی ۷ خود به شهرت زیادی رساند. تا حدی که این روزها لفظ فتوشاپ دیگر برای هیچ‌کس، حتی کسانی که با مفاهیم کلی رایانه هم آشنایی ندارند ناشناخته نیست و گاهی اوقات به اشتباه به ویرایش عکس، فتوشاپ می‌گویند.

در صورتی که فتوشاپ یکی از هزاران برنامه‌ی ساخته شده برای ویرایش عکس است (و صد البته بهترین). در کتاب خود آموز آسان کار با فتوشاپ قصد داریم این نرم‌افزار را به شیوه‌ای متفاوت آموزش دهیم. شیوه‌ای که در آن پس از خواندن مطالب کتاب خود آموز آسان کار با فتوشاپ بتوان به تعامل با رابط کاربری فتوشاپ پرداخت. از طرح مطالب خسته‌کننده و کلیشه‌ای پرهیز شده و در نگارش، صفحه‌آرایی، ویرایش و اولویت‌بندی ارائه‌ی مطالب نهایت وسواس به خرج داده شده است. مسلماً هیچ کاری بی‌عیب و ایراد نیست، ولی سعی می‌کنیم که آن‌ها را به حداقل برسانیم.

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : خود آموز آسان کار با فتوشاپ

– نویسنده : ع. سجادی

– تعداد صفحات : 34

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب خود آموز آسان کار با فتوشاپ

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *