دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب سیاحت شرق (زندگینامه آقا نجفی قوچانی)

کتاب سیاحت شرق که در دوازده فصل به زبان فارسی و در تاریخ ۱۳۴۷ هجری قمری (۱۳۰۷ هجری خورشیدی) نوشته شده است شامل رویدادهای زندگی نویسنده و اوضاع و احوال آن زمان ایران و برخی مسایل دیگر است. نویسنده کتاب در دوران طلبگی سفرهائی با پای پیاده از روستای زادگاه خود به قوچان سپس به مشهد و در سالهای بعد به اصفهان و نجف انجام داده است. این کتاب پرتیراژ در سال‌های گوناگون و توسط ناشران گوناگون در ایران چاپ و منتشر گردیده است. کتاب سیاحت شرق علاوه بر آنکه دربرگیرنده مطالب مهمی از وقایع تاریخ معاصر ایران و عراق، جنگ جهانی اول و نهضت مشروطیت می باشد و برای پژوهشگران مرجعی مهم به شمار می آید، گوشه های از زندگی روحانیون والا مقامی چون مرحوم آخوند ملا محمدکاظم خراسانی را ترسیم نموده است.

در این كتاب به سرگذشت خود، از ولادت تا گذشت اكثر و عمده عمر خود، كه به قوچان بازگشته و در این شهر سكونت گزیده، می پردازد. این اثر با قلمی شیوا و سلیس توام با عبرت و وعظ و رمز مشحون از طعن و نقد و بررسی و كنایه است.سیاحت شرق که از تالیفات مهم ایشان است، درباره سوانح عمر از ابتدای زندگی، گزارش تحصیلات و مشقات دوران تحصیلی، و مباحث و معارف اسلامی را به استناد آیات و روایات با قلمی ساده شرح داده است و خواننده را با نکات علمی و رویدادهای آن زمان آشنا می کند، رویدادهای تاریخی و انعکاس نهضت مشروطیت را در عراق بویژه در نجف به تفصیل شرح داده است مسائل تعلیم و تربیت و تزکیه نفس نیز در این کتاب به چشم می خورد.

سر فصل های کتاب سیاحت شرق :

– مقدمه ناشر

– فصل اول : دوران کودکی

– فصل دوم : خروج از خراسان

– فصل سوم : در اصفهان

– فصل چهارم : ورود به عتبات

– فصل پنجم : در محضر آخوند

– فصل ششم : تدارک ازدواج

– فصل هفتم : آوازه مشروطیت در ایران

– فصل هشتم : هتک حرمت مرقد مطهر امام رضا علیه السلام

– فصل نهم : جنگ بین المللى اول

– فصل دهم : جنگ داخلی

– فصل یازدهم : زیارت و سیاحت

– فصل دوازدهم : به سوى ایران

 

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : سیاحت شرق

– نویسنده : محمد حسن نجفی قوچانی

– تعداد صفحات : 390

– فرمت کتاب : پی دی اف

 

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب سیاحت شرق

  • 1 replies
    1. هو says:

      سلام و ادب
      من کتاب سیاحت شرق را دانلود کردم.بسیار بسیار سپاس از محبت و مرامتان

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *