دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده قسمت دوم

هری پاتر و کودک طلسم شده همیشه کار سختی بوده و حالا که هری کارمند پرمشغله وزارت جادو شده و وظایف شوهر بودن و پدری کردن برای سه تا بچه مدرسه‌ای رو دوشش افتاده، همچین آسون‌تر هم نیست . همون طور که هری با گذشته خودش دست و پنجه نرم می‌کنه و باعث میشه نتونه در اونجایی که تعلق داره، باقی بمونه، کوچکترین فرزند پسرش به نام آلبوس باید بار میراث خانوادگی‌شون رو به دوش بکشه. میراثی که هرگز خواستارش نبوده. همون طور که گذشته و حال همچنان مخاطره آمیز است، هم پدر و هم پسر با این حقیقت تلخ کنار آمده‌اند بعضی وقتها، اتفاقات تلخ از جایی رخ میدهند که انتظار آن را نخواهی داشت. این داستان با همکاری جی.کی.رولینگ و جک ترون نوشته شده است و توسط الیور و تونی و جان تیفانی کارگردانی خواهد شد. ۳۰ بازیگر در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد که اسامی آنها بعدا اعلام خواهد شد. بعید نیست بعد از تمام شدن اجرای تئاتر، این داستان در فرمت‌های دیگری هم منتشر شود. به گفته دمنتور این نمایش به علت محتوای طولانی آن، اعلام شد که در دو قسمت در لندن اجرا خواهد شد.

Harry Potter and the Cursed Child

تا امروز هیچ جزییات خاصی در مورد آن رسانه‌ای نشده بود. رولینگ تمام مدت (حتی به حالت عصبی) اصرار داشت که این داستان، ادامه هری پاتر نیست. اما حالا مشخص شد که هری پاتر و کودک طلسم شده نه تنها ادامه هری پاتر است، بلکه به عنوان هشتمین قصه هری پاتر در نظر گرفته شده و به فرزند هری یعنی آلبوس سوروس پاتر اختصاص دارد. این جزییات توسط The Daily Mail منتشر شده که توانسته نیم نگاهی به خلاصه داستان کشیده شود . منظور از فرزند طلسم شده هم همان آلبوس سوروس می باشد, گفته شده این اطلاعات به نقل از تولیدکننده این نمایش‌ها منتشر شده است. در پوستر این نمایش می‌بینیم که نوشته شده: داستان هشتم، نوزده سال بعد. وی در ادامه گفته است که به دلیل ماهیت تئاتری بودن این داستان، زیاد قصد نداریم که نمایش پیشرفته فنی به خاطر جلوه‌های ویژه اجرا کنیم و تمرکز خود را روی طرح قصه پیاده کرده‌‌ایم. با این حال یک متخصص جلوه‌های ویژه و تردستی هم به کار گرفته‌ایم. امیدواریم که از دانلود کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : هری پاتر و کودک طلسم شده

– قسمت : دوم

– نویسنده : جک ترون

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده قسمت دوم

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *