دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب پسران نشاندار سایه های مرگ

کتاب پسران نشاندار سایه های مرگ نوشته جوزف فازمن یکی از نویسندگان محبوب می باشد . شاید ایده نوشتن مجموعه داستانی با دو شخصیت اصلی که هر شخصیت داستانی متفاوت اما با نقاطی مشترک دارد ، زمانی به ذهنم خطور کرد که حسرت آمیز به سریال های تلویزیونی نگاه می کردم همیشه این سوال برایم پیش می آمد چرا یک سریال یا یک فیلم سینمایی می تواند جذاب تر از یک رمان با ابر قهرمان داستانش باشد ؟ آنچه خواهید خواند یک رمان با یک ابر قهرمان نیست . در حقیقت شما دو رمان می خوانید در قالب یک رمان . با دو داستان متفاوت اما مشترک !

این جلد اولین جلد از مجموعه کتاب پسران نشاندار سایه های مرگ است. داستان دارای دو شخصیت اصلی می باشد. آبتین پسر نوجوانی که به تازگی از زندان ـ به طور مشروط ـ آزاد شده است. او می خواهد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با دوستش مهسا زندگی جدیدی را شروع کند اما درست در روزی که همه چیز خوب پیش می رفت ناگهان او در خیابانی قرار می گیرد که جنگ میان دیوها و پریان آغاز شده است. او تا چند دقیقه ی قبل منکر وجود این موجودات عجیب می شد اما با نجات دادن جان ملکه پریان ـ ملکه پرنیا ـ ناگهان زندگی او کاملا عوض می شود. آروین برادر قسم خورده ی آبتین است. او به خاطر بیماری عجیبش می داند فقط یک سال تا پایان عمرش باقی مانده است. بنابراین همراه با پدربزرگش تصمیم می گیرد دستبند عقیق سرخ را پیدا کند. بر طبق یک افسانه ی قدیمی این دستبند به صاحبش عمر جاودانه می داند و آروین نوه ی ثروتمندترین فرد کشور قسم یاد می کند آن را بدست آورد اما داستان او با ماجراهای زیادی همراه است .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : پسران نشاندار سایه های مرگ

– نویسنده : جوزف فازمن

– مترجم : جواد فیضی

– تعداد صفحات : 509

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب پسران نشاندار سایه های مرگ

  • 4 replies
    1. وظیفه دار says:

      با سلام و عرض احترام برام استفاده از شخصیت های ایرانی تو یه کتاب آمریکایی عجیب بود ولی این کتاب و این نویسنده فیک هستش و من هیچ نشانی ای از وجود Joseph fussman و این کتاب که راجع اساطیر پارسی هستش پیدا نکردم و با عرض معذرت این کتاب فیک هست و چنین نویسنده ای (جوزف فازمن) وجود خارجی ندارد اونا چند تا اسم مشابه رو جعل کردند ریک ریوردان که راجع اساطیر پارسی و آبتین و مهسا ننوشته

      پاسخ دادن
    2. سامان says:

      سلام همچین نویسنده ای به اسم جوزف فاز من وجود خارجی نداره و صرفا یک شخصیت دروغین هست . از تیم حرفه ای دانلود دات ای ار خواهشمندم موضوع را بررسی کنند .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *