دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

آزمون FCE که مخفف First Certificate In English می باشد، آزمونی است که در سطح فوق متوسط برای افرادی که می خواهند انگلیسی را در محیط کار و یا محیط آموزشی به کار ببرند برگزار می شود . آزمون FCE توسط دانشگاه کمبریج برگزار می گردد و مدرک آن برای برای دانشگاه ها، ادارات و کالج ها بسیار معتبر می باشد . آزمون FCE شامل 5 بخش Reading، Writing، Use Of English، Speaking و Listening می باشد که از متقاضیان در این 5 مهارت آزمون به عمل می آید هر یک از این 5 قسمت بیست درصد نمره کلی دانشجو را تشکیل می دهند . امتحان براساس A، B، C، D و یا E نمره گذاری خواهد شد که A بالاترین و E پائین ترین نمره هستند . برای قبولی در این آزمون و دریافت مدرک باید نمره C یا بالاتر را کسب نمود .

 FCE Result مجموعه ای بسیار کامل جهت آمادگی در آزمون FCE می باشد که توسط انتشارات آکسفورد چاپ و منتشر شده است . مجموعه FCE Result از سری کتاب های مجموعه Result می باشد که پیشتر کتاب های English Result و Business Result را از این مجموعه در اختیار شما قرار دادیم . FCE Result به دانشجویان مهارت های نوشتن و مکالمه کردن بر اساس مبنا و معیار های برگزارکنندگان آزمون دانشگاه کمبریج را آموزش می دهد . کتاب FCE Result این توانایی را در دانشجویان ایجاد می کند تا بهتر از گذشته از دیکشنری استفاده کنند . DVD موجود در مجموعه شامل ویدیو هایی از دانشجویان در حین آزمون Speaking می باشد که برگزار کننده آزمون به رفع اشکال از آنها می پردازد . مجموعه FCE Result که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است شامل محتوای زیر می باشد :

– FCE Result Teachers DVD

– FCE Result Audio

– FCE Result Student Book

– FCE Result Work Book with Keys

– FCE Result Work Book Audio

– FCE Result Teachers Book

– Writing & Speaking Assessment Booklet

– Using a dictionary for exams

 

تصاویری از کتاب FCE Result :

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 9 replies
    1. سید هاشم حسینی says:

      واقعا عالی بود خیلی از شما ممنونم واقعا متشکرم خیلی کارآمده فقط میشه نسخه جدیدش رو بذارید چون بعضی از لیسنینگ هاش نیست

      پاسخ دادن
    2. مهدی says:

      سلام داداش کتاب زبان یا فیلم اموزشی که فارسی شم نوشته شده باشه که کارمون راحت شه یا فیلم اموزشی با دوبله یا زیرنویس هر کدومش که فارسی هم داره اگه لطف کنی اسماشونو بگی ممنون میشم من دو مورد زدم فقط انگلیسی بود در ضمن اقا نیما اگر اینجا هم ندارید اگه اشنایی داری اسم فیلم یا کتاب رو بگو من از بیرون میخرم هر چند تا میدونی بگو بهم من دو سه سالی میشه به کلاسهای زبان هم میرم ولی وقتی یه فیلم خارجی میبینم هیچی نمیفهمم ممنون اگه منو راهنمایی کنی ممنون ازت

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        سریال آموزشی Extra English همراه با زیرنویس فارسی و فیلم آموزشی English today رو پیشنهاد می کنیم .
        ضمنا این مجموعه ها رو می تونید از فروشگاه سایت هم تهیه کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *