دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب The Plague

Albert Camus متولد 7 نوامبر 1913 یک رمان نویس ، روزنامه نگار و همچنین فیلسوف که برنده جایزه نوبل می باشد . دیدگاه او نسبت به زندگی باعث بوجود آمدن مکتبی فلسفی به نام Absurdism شد . او در مقاله ای به نام The Rebel این چنین نوشته است که کل زندگی او وقف مخالفت با مکتب نیهیلیسم شده است . کامو هیچ گاه خود را به عنوان یک Existentialism معرفی نکرد ، اما دیگران او را به عنوان یک Existentialism می شناختند . کامو متولد الجزائر بود و در دانشگاه همان جا نیز تحصیل کرد . البر کامو در اسل 1957 برنده جایزه نوبل برای کارهای خستگی ناپذیر و تاثیر گزارش در ادبیات جهان شد ، از مهم ترین کار های او می توان به غریبه ، طاعون ، سقوط و اولین مرد اشاره کرد . البر کامو در تاریخ 4 ژانویه 1960 چشم از جهان فرو بست .

Albert_Camus2

کوتاه در رابطه با کتاب طاعون :

کتاب The Plague نوشته البر کامو می باشد که در سال 1947 به چاپ رسیده است . این کتاب روایتگر داستان تعدادی دکتر می باشد که پس از اینکه شهر Oran دچار طاعون می شود با یکدیگر متحد می شوند ، این کتاب سوالات زیادی در رابطه با سرنوشت و ماهیت انسان ها مطرح می کند . منتقدین بر این عقیده هستند که این کتاب بر پایه فاجعه انسانی که در سال 1849 در شهر Oran اتفاق افتاده نوشته شده است . این رمان از 5 بخش تشکیل شده است ، که هر بخش دنباله ای بر بخش قبل می باشد . کتاب The Plague یکی از برجسته ترین آثار کامو و ادبیات جهان می باشد .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : طاعون (The Plague)

– نویسنده: البر کامو (Albert Camus)

– مترجم: رضا سید حسینی

– تعداد صفحات: 334 صفحه

– فرمت کتاب : PDF

دانلود کتاب The Plague اثر البر کامو با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 4 replies
    1. کیانوش says:

      با سلام و عرض خسته نباشی میشه کتاب دونده هزارتو”Maze Runner”رو ترجمه فارسی تو سایت بزارین

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام . لطفا در فروم سایت ( http://forum.download.ir ) درخواست بدید تا رسیدگی بشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *