دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب The Trial

Franz Kafka متولد 3 جولای 1883 داستان نویس اهل چکوسلواکی می باشد ، که به عنوان یکی از تاثییر گذارترین نویسنده های قرن 20 انتخاب شده است . بیشتر کارهای او مانند مسخ ، محاکمه و قلعه دارای شخصیت هایی که دچار بیگانگی ، خشونت جسمی و روحی و مشکلات خوانوادگی هستند می باشد ، کافکا در یک خوانواده متوسط آلمانی زبان یهودی در شهر پراگ متولد شد . کافکا در جوانی درس وکالت مطالعه می کرد و پس از کامل کردن تحصیلاتش در یک شرکت بیمه مشغول به کار شد . در همان زمان او شروع به نوشتن داستان های کوتاه در اوقات فراغتش کرد . تنها چند عدد از کارهای کافکا در زمان حیاتش منتشر شدند ، کارهایی مانند دکتر محلی ، تفکر و مجموعه ای از داستان های کوتاه در مجله به چاپ رسیدند . نویسنده های بزرگی مانند آلبرت کامو ، گابریا گارسیا ماکرز و ژان پائول سارتر جزو نویسنده هایی بودند که از کافکا الهام گرفته بودند .

kafka-collage

کوتاه درباره کتاب محاکمه :

کتاب The Trial یکی از رمان های نوشته کافکا می باشد که در او در سال 1914 شروع به نوشتن ان کرد و در سال 1915 با کار خود پایان داد آما رمان بعد از مرگ او در سال 1925 به چاپ رسید . محاکمه یکی از بهترین رمان های نوشته شده بوسیله کافکا می باشد که داستان مردی را روایت می کند که توسط گروهی ناشناس و غیر قابل دسترسی دستگیر و محاکمه می شود اما دلیل محاکمه برخود او و خواننده مشخص نمی شود . مانند سایر کارهای کافکا رمان محاکمه هیچ گاه کامل نشد ، البته کتاب شامل بخشی است که داستان را به پایان می رساند . این کتاب در لیست بهترین رمان های قرن می باشد و همچنین در لیست بهترین رمان های المانی در رتبه دوم قرار دارد .  کتاب The Trial یکی از بهترین آثار کافکا و ادبیات جهان می باشد .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : محاکمه (The Trial)

– نویسنده: فرانتس کافکا (Franz Kafka)

– مترجم: امیر جلال الدین اعلم

– تعداد صفحات: 170 صفحه

– فرمت کتاب : PDF

دانلود کتاب The Trial اثر فرانتس کافکا با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *