دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی CarX Drift Racing v1.8.0 برای اندروید و iOS + مود

به یکی از پرطرفدار ترین بازی های دریفت منتشر شده برای پلتفرم های موبایل خوش آمدید! بازی CarX Drift Racing یک تجربه بسیار عالی از رانندگی پشت فرمان بهترین ماشین های اسپورت و کلاسیک را برای دریفت کردن به شما می دهد. در این بازی شما با یک کنترلر بسیار ساده روبرو هستید اما می توانید حرکات بسیار پیچیده ای با خودرو خود انجام دهید و دریفت خود را در سطوح مختلف نظیر آسفالت، شن و علف و جاده های لغزنده ی با پوشش گیاهی به رخ دیگران بکشید. در این بازی بدون شک ترمز دستی حرف بیشتری برای گفتن دارد و از این رو سازندگان این بازی به شما امکان می دهند تا سیستم ترمز دستی خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید و دکمه های مناسب را با سلیقه خود جایگزین کنید. در بازی CarX Drift Racing امکان استفاده از خودرو های مختلف برای شما تدارک دیده شده که می توانید خودرو مورد نظر خود را با استفاده از پول های بدست آمده از مسابقات مختلف بخرید و همچنین می توانید آنها شخصی سازی کنید و قسمت های مختلف آنها نظیر موتور، ترمز دستی، ظاهر و … را طبق سلیقه خود ویرایش کنید.

سایر توضیحات: بازی CarX Drift Racing یک بازی بسیار جذاب در سبک اتومبیل رانی و دریفت برای پلتفرم های اندروید و iOS است که توسط شرکت تولید و عرضه شده است. این بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است و در صحنه های دریفت نیز شاهد نمایش دود ناشی دریفت هستیم. در این بازی سعی شده تا جزئیات خوبی از جاده و پیست مسابقات طراحی شود و همچنین قسمت های مختلف خودرو نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. پس اگر از بازی های دریفت لذت می برید بدون شک تجربه بازی CarX Drift Racing خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود CarX Drift Racing جدید

ویژگی های اصلی بازی CarX Drift Racing:

– بهترین بازیدریفت برای پلتفرم موبایل

– قابلیت رانندگی در سطوح مختلف نظیر آسفالت، چمن و علف و حتی شن

– قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف خودرو برای افزایش راندمان

– قابلیت انتخاب خودرو های مختلف از برند های مختلف خودروسازی

– قبالیت شخصی سازی سیستم ترمز خودرو برای انجام دریفت های رویایی

– گرافیک فوق العاده همراه با صحنه های سینمایی از دود و ترمز ماشین ها

– گیم پلی فوق العاده اعتیاد آور

– قابلیت بازی در کاپ ها و تورنمنت های مختلف

– و …

CarX Drift Racing

به روز رسانی :

1396/08/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *