دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دسترسی سریع به محتویاط فولدرها با DeskSoft FastFolders v4.0.0

شاید شما هم دچار این مشکل شده اید که برای رفتن به یک پوشه سیستمی تعداد زیادی پوشه های تو در تو را باز کرده تا به مقصد برسید و یا این که شما یک پوشه از پوشه های خود را در یک مسیر طولانی قرار داده اید و اکثرا هم نیازمند ارتباط با شاخه مورد نظر هستید. مسلما برای هر دفعه اجرا کردن پوشه مورد نظر رفتن مسیر آن پوشه بسیار سخت و خسته کننده است. شاید با خود بگویید مسیر را کوتاه تر کرده و مشکل را حل می کنیم اما اگر مربوط به فایل های سیستمی باشد ، آن وقت چه می کنید.
DeskSoft FastFolders برنامه ای کاربردی برای کسانی است که به زمان اهمیت زیادی می دهند. این برنامه قادره که دسترسی شما به اطلاعات داخل فولدرها را خیلی سریع تنها با فشار دادن کلیک راست موس بر روی فولدر مورد نظر خود نمایش دهد. همچنین فایل ها و میانبرها (ShourtCut) ها را نیز پشتیبانی می کند و مسیر آن ها را باز کردن و فایل دیگر موجود در فولدر را نمایش می دهد.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *