دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه 10 بازی برتر اندروید ماه اکتبر 2016

سرانجام پس از مدتی انتظار مجموعه 10 بازی برتر اندروید ماه اکتبر 2016 را در اختیار تمامی شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم . این بازی ها برگرفته از بهترین بازی های گرافیکی و پر بازدید گوشی های های اندروید می باشد که در فروشگاه پلی استور با امتیاز بسیار بالا قرار گرفته شده است . تمامی این مجموعه با کیفیت HD و مناسب تمامی سنین می باشد که ما برای شما در نظر گرفته ایم . مجموعه 10 بازی برتر اندروید ماه اکتبر 2016 یکی از مجموعه بازی های پر فروش و پر طرفدار سیستم های اندروید می باشند . امروز ما 10 بازی از بهترین بازی های سه بعدی با گرافیکی بالا و گیم پلی بی نظیر برای شما کاربر محترم دانلود فارسی تهیه کردیم . این بازی ها بر گرفته از بازی های اکشن، ماجراجویی و کودکانه می باشد .شما همکنون می توانید عکس تمامی بازی ها با توضیحات کامل آنها را در ادامه مطلب دنبال کنید، امیدواریم از دانلود این بازی های برتر اندروید لذت کامل را ببرید.

ویژگی های مجموعه 10 بازی برتر اندروید ماه اکتبر 2016 :

– کیفیت تمامی بازی ها بصورت کاملا اچ دی می باشد .

– گرافیک تمامی بازی های فوق العاده و بالا می باشد .

– گیم پلی بازی ها بصورت بی نظیر می باشد .

– محیط تمامی بازی ها سه بعدی می باشد .

– سبک تمامی بازی ها (ورزشی، مسابقه ای، اکشن و ماجراجویی) می باشند .

– بازی ها مناسب تمامی سنین می باشند .

– بازی ها قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید می باشد .

– مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشند .

لیست تمامی بازی های برتر

FIFA 16 Ultimate Team

Image1

FIFA 16 Ultimate Team برای آیفون و اندروید ، سرانجام بازی جدید و فوق العاده زیبای فیفا 16 توسط کمپانی قدرتمند ELECTRONIC ARTS  برای سیستم عامل های IOS و Android منتشر شد . خود را برای یک بازی هیجانی آماده کنید که این نسخه نسبت به ورژن های قدیمی ، پیشرفته تر و حرفه ای تر شده است . بازی FIFA 16 Ultimate Team دارای بیش از 10،000 بازیکن از 500 تیم می باشد که شما با انتخاب کردن آن های میتوانید مهارت خود را به رخ حریفان بکشانید . . شما در FIFA 16 Ultimate Team می توانید تیم رویایی خود را از لیگ هایی مانند لیگ انگلیس , لالیگای اسپانیا , لیگ آمریکا و بوندسلیگا آلمان انتخاب کرده و با آنها مسابقه دهید .

دانلود
Fallout Shelter

Image2

Fallout Shelter توسط کمپانی معروف بازی سازی Bethesda Softworks LLC طراحی شده و برای تمامی دستکاه های اندروید و دیوایس های آی او اس منتشر شده است. در بازی Fallout Shelter شما به عنوان فرماندار یا شهردار و یا کسی که تمامی شهر زیرزمینی را نظاره می کند تایین شده اید. همان طور که از اسم بازی مشخص است Fallout Shelter به اتاقک هایی گفته می شود که در زمان جنگ سرد از آنها استفاده می کردند و تمامی این اتاقک ها ایزوله بوده و از پرتوهای رادیواکتیو در امان هستند . در بازی فالوت شلتر شما باید تمامی اتاقک ها را گسترش داده و به جذب نیرو بپردازید و تمامی آنها را در جای مشخص قرار داده و از بهترین طاق ها برای امنیت شهروندانتان استفاده نمایید و آینده ای روشن در زیر زمین فراهم کنید.

دانلود
Hitman Sniper

Image3

Hitman Sniper نام یکی دیگر از سری بازی های جذاب هیتمن است که به تازگی توسط کمپانی QUARE ENIX Ltd برای دیوایس های آیفون و اندروید منتشر شده است . در بازی Hitman Sniper که به صورت اکشن اجرا می شود ، شما نقش مامور شماره 47 که یک تک ایرانداز فوق حرفه ای است را بازی خواهید کرد . در این بازی ماموریتهایی مختلفی را باید اجرا کنید ، که هر کدام از آنها را به صورت حرفه ای و با تمرکز بالا باید سپری کنید . در بازی Hitman Sniper با جمع آوری صلاح های مختلف می توانید به دشمن حمله کنید با نشانه گیری دقیق و هدف دار آن ها را شکست دهید .

دانلود
MARVEL Avengers Academy

Image4

در بازی MARVEL Avengers Academy شما باید شخصیت های مورد علاقه تان را به عنوان دانش آموزان در حال توسعه در مدرسه ابر قهرمانان عضو کرده تا زندگی تازه خود را از آنجا شروع کند و با ارتقاء دادن مهارت ها, قدرت و نیروی خود را افزایش دهد . در این بازی قهرمانانی چون کاپیتان امریکا, هالک, هاکای, مرد آهنی, ثور, لوکی و غیره وجود دارد و شما می توانید در نقش هر یک از مبارزان مورد علاقه تان وارد شوید و تمامی ماموریت های چالش انگیز خود را به خوبی پشت سر بگذارید

دانلود
Score Hero

Image5

Score Hero یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و محبوب فوتبال می باشد که توسط کمپانی بازی سازی First Touch برای گوشی های اندروید بصورت کاملا رایگان عرضه شده است . بازی Score Hero دارای 360 سطح مختلف می باشد و به صورت مرحله ای انجام می شود بطوری که شما در این بازی دارای هوش مصنوعی هستید و می توانید در آن از ضربه های آزاد و کرنرهای تکنیکی و غیره استفاده نمایید . یکی از ویژگی های جذاب این بازی طراحی انیمیشن های بسیار واقعی و جذاب می باشد .

دانلود
Hay Day

Image6

در بازی Hay Day شما به عنوان یک کشاورز نمونه باید تمامی کارهای مربوط به مزرعه داری از جمله کاشت و برداشت انواع سبزیجات, میوه ها, توت ها و غیره را برای بهبود و ارتقاء دادن مزرعه و رشد بیشتر محصولات انجام دهید. در بازی Hay Day شما برای کسب درآمد باید از طریق کارخانه های تولید لبنیات, نانوایی, قند و غیره و یا از طریق تبلیغ در روزنامه اقدام نمایید و تمامی محصولاتی را که برداشت می کنید در این کارخانه ها به فروش برسانید.

دانلود
Clash of Clans

Image7

Clash of Clans یکی از بهترین بازی های استراتژیک پلی استور در تمامی دیوایس ها می باشد. در بازی کلش آو کلنز شما باید با ساختن یک قبیله بزرگ و آموزش دادن و همچنین ارتقاء دادن نیروی نظامی خود آنها را برای مقابله با هزاران دشمن دیگر آماده کنید. در بازی جنگ قبیله ها دشمنان برای غارت و کشتن فرمانده قبیله شما حمله ور می شوند و شما باید تمامی آنها را با استفاده از سلاح های قدرتمند از بین ببرید. در بازی جنگ قبیله ها شما باید با بالا بردن ارتش از بربرها، جادوگران، اژدها و دیگر مبارزان نیروهای خود را به قدری قدرتمند کنید تا دشمن دیگر نتواند به قبیله شما نفوذ کند.

دانلود
Swamp Attack

Image8

در بازی Swamp Attack شما در نقش یک مرد چاق خسته هستید که بر روی یک صندلی نشسته است و باید برای محافظت از خانه خود جانتان را به خطر بیاندازید, زیرا خانه شما توسط حیوانات دیوانه و هیولاها تحت معاصره قرار گرفته و تلاش آنها نابودی شما و خانه تان می باشد . در بازی حمله مرداب شما باید با استفاده از اسلحه های مختلف و قدرتمند هیولاها و حیوانات وحشی را نابود سازید . بازی Swamp Attack دارای بیش از 800 مرحله مختلف و پرچالش می باشد و شما باید تمامی ماموریت های خود را با بیش از 30 ابزار مختلف از جمله تفنگ, ساچمه های قدرتمند, نارنجک, بمب اتم, آرپیچی و غیره پشت سر بگذارید .

دانلود
Castle Clash: Age of Legends

Image9

در بازی Castle Clash وظیفه شما ساخت یک قلعه بسیار مستحکم و ایجاد ارتش قدرتمند می باشد . شما باید در بازی کستل کلش مدیریت کامل بر قلعه داشته و آن را به بزرگترین قلعه جنگ سالاری تبدیل کنید . ارتش شما در این بازی شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها می باشد و شما باید با ارتقاء دادن آنها و دیوارهای قلعه به ارتشی اجازه ورود نداده و تمامی دشمنان را به راحتی از بین ببرید . بازی Castle Clash شامل بهترین ابزارها برای ساخت قلعه بوده و دارای انواع شخصیت های زیبا و دوست داشتنی می باشد .

دانلود
Soccer Stars

Image10

بازی Soccer Stars بصورت آنلاین (چند نفره) و آفلاین (تکنفره) قابل اجراست و شما می توانید از طریق اینترنت میلیون ها بازیکن مختلف و قدرتمند را دعوت به مسابقه کنید و با برد آنها کاپ و طلا دریافت کنید, یا بازی را بصورت آفلاین و تکنفره اجراء کرده و تیم خود را ارتقاء داده و قدرتمند کنید .در بازی Soccer Stars شما باید توپ را در هدفی مناسب نشانه گرفته و ضربه محکمی به آن وارد کنید و خود را برای برد حریفان آماده کنید و امتیاز خود را بین تمامی آنها ثبت کنید . بازی ستارگان فوتبال به شما اجازه می دهد تا تمامی دوستان خود را از طریق فیسبوک و گوگل دعوت به بازی کنید .

دانلود

 

شما از این پس می توانید نرم بازی های اندروید و آیفون مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

مجموعه 10 بازی برتر اندروید ماه اکتبر 2016

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *