دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پروژه های آماده افتر افکت Videohive project After effect

Videohive project After effect

نرم افزار After effect محصول شرکت Adobe می باشد . این نرم افزار جامع و کاربردی یکی از برترین نرم افزارهایی است که تا بحال در زمینه ساخت جلوه های ویژه تصویری به بازار عرضه گردیده است . امروزه این نرم افزار به عنوان پرکاربردترین نرم افزار در تمامی زمینه های جلوه های رایانه ای می باشد . شما با کمک ایننرم افزار پر قدرت خواهید توانست تیزر تلویزیونی و یا هزاران موضوع دلخواهخ خود را به راحتی تهیه و تولید نمایید . VideoHive به عنوان برترین کمپانی تولید در زمینه ویدئوهای آماده برای نرم افزار افتر افکت می باشد . حال پس از ماهها تلاش تیم دانلود فارسی موفق شد مجموعه ای بی نظیر از تمامی ویدئوهای ارائه شده توسط این کمپانی عظیم را جمع آوری کند و در قالب مجموعه videohive project After effect به شما بازدیدکنندگان گرامی عرضه کند . این مجموعه ویدئوهای عرضه شده از سال 2010 تا بحال را شامل می شود . این ویدئوها در 96 بخش کامل به شما بازدیدکنندگان گرامی عرضه می شود .

  • نکاتی در باب افتر افکت Videohive project After effect

  • 1- کاربرد برنامه افتر افکت دقیقا ایجاد افکت های مختلف روی فیلم مثل تغییرات رنگ، تغییرات نور، ایجاد دوربین مجازی، مونتاژ چند فیلم با هم، حذف بخشی از یک تصویر ویدیویی، … و همینطور ساخت انیمیشن با استفاده از ابزارهای رسم شکل و ماسک و متن و … هست.
  • 2 –  ساخت تیزرهای تبلیغاتی(آگهی های تلویزیونی)، ویرایش نور و رنگ فیلمهای سینمایی و تلویزیونی، ساخت زیرنویس، ساخت منوی DVD ، ساخت انیمیشن های وب و … .
  • 3 – تفاوت اصلی افتر و پریمیر به کارایی اونها برمیگرده : افتر افکت برای جلوه های ویژه استفاده میشود اما نرم افزار پریمیر برای تدوین استفاده میشود

نام: Videohive project After effect
شرکت سازنده: Videohive
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/17 مجموعه Videohive project After effect 1 - 19 اضافه شد .
  • 8 replies
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام, برای اطلاع از این موضوع با فروشگاه تماس برقرار بفرمایید .
        02188544768

        پاسخ دادن
    1. وحید says:

      سلام
      میشه تو پکیجتوم گلچین کرد مثلا مجموعه پروزه های مخصوص weddingیا عروسی رو جداگانه خرید؟چون بقیه اش به دردم نمیخوره
      ممنون

      پاسخ دادن
    2. ... says:

      سلام-چندتا سوال دارم اگه می شه لطف کنید پاسخ بدید…1-اگه خریدیم می تونم من هم برای خودم قیمت بگذارم و بفروشم؟”اگه بتونم من هم بفروشم امیدی هست مشتری بشم” 2-قسمتی از این پروژه ها، تا اون جایی که در توان شماست ، حداقل چند پروژه رو برای دانلود می گذارید؟ 3-پیش نمایش داخل دی وی دی ها داره یا خیر؟…ممنون…

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام در مورد سوالات مربوط به فروشگاه با ایمیل فروشگاه تماس بگیرید . Shop@download.ir

        پاسخ دادن
      • Ramin Mahmoodi says:

        به علت حجم بالای مجموعه این پکیج تنها در فروشگاه دانلود فارسی قابل خریداری می باشد

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *