دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی 2018 Gnome & Trolls 2

داستان این انیمیشن بر این اساس است که یک نیروی ستمگر و شیطانی تصمیم به نابودی جامعه Gnome ها به صورت کامل کرده است.Gnome جوان ، اما کمی ساده لوح و ضعیف به نام Junior تصمیم به مبارزه با این نیروی اهریمنی می گیرد و میخواهد خود به تنهایی این نیروی شیطانی را نابود کند.در مسیر نابود سازی نیروی اهریمنی برای او اتفاقات و حوادث بسیار جالب و کمدی واری می افتد که انیمیشن را بیش از بیش برای بیننده جالب می کند.

Gnome & Trolls 2.2018.www.download.ir

انیمیشن محصول کمپانی  White Shark Studios که با نام Gnomes and Trolls: The Forest Trial بیشتر شناخته  می شود.محصول کشور هلند و به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد.بودجه تقریبی ساخت این انیمیشن 10 میلیون دلار می باشد و تولید کنندگان این اثر امیدوار هستند همچون نسخه پیشین این انیمیشن که در سال 2009 ساخته شد و مورد استقبال قرار گرفت،این نسخه جدید از سری داستان های Gnomes and Trolls هم نیز مورد استقبال قرار گیرد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی 2018 Gnome & Trolls 2 :

+ کارگردان : Robert Rhodin

+ نویسنده : Salvatore Cardoni (story), Robert Rhodin

+ صداپیشگان :  Peter Stormare, Elizabeth Daily,Roger Moore,James Arnold Taylor,Greg Berg

+ ژانر : Animation

+ محصول کمپانی : White Shark Studios

+ ساخت کشور : Poland

+ تاریخ انتشار : 2018

+ مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقیه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : نامشخص

2018 Gnome & Trolls 2

به روز رسانی :

1396/12/19 دوبله فارسی اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *