دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی انیمیشن سینمایی Koochie Koochie Hota Hai 2018

داستان انیمیشن در مورد حیوان به نام های Rocky و the tomboy Angie که در یک مزرعه با یکدیگر زندگی می کنند.یک روز Tina که جایی برای زندگی ندارد به مزرعه آنها رو می آورد اما او با Angie مشکل داشت.Rocky زمانی که  Tina را میبیند احساسی نسبت او پیدا می کند و Angie این موضوع را میفهمد و متوجه می شود که Rocky نسبت به او هیچ حسی ندارد در صورتی Angie علاقه شدیدی نسبت به Rocky داشت اما بعد از فهمیدن این موضوع مزرعه رو ترک میکند.Rocky و Tina با یکدیگر ازدواج میکنند و صاجب یه سگ کوچک می شوند که Tina نام او را Angie می گذارد.Tina بعد از زایمان فوت می کند و یک وصیت نامه 8 قسمتی برای فرزندش می گذارد که در مرحله از زندگیش او باید آن کار ها را انجام دهد.

Koochie Koochie Hota Hai 2018.www.download.ir

انیمیشن محصول 2018 کمپانی Dharma Productions, Prana Studios ساخت کشور هند و به کارگردانی Tarun Mansukhani و به نویسندگی  Karan Johar و با صداپیشگی ، بازیگران مطرح بالیوودی همچون Shah Rukh Khan ، Kajol ، Rani Mukerji و … .این انیمیشن بازسازی فیلمی به همین نام است که در سال 1998 ساخته شده است.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Koochie Koochie Hota Hai  2018 :

+ کارگردان : Tarun Mansukhani

+ نویسنده : Karan Johar

+ صداپیشگان :  Shah Rukh Khan ، Kajol ، Rani Mukerji

+ ژانر : Animation | Family | Musical | Romance

+ محصول کمپانی : Dharma Productions, Prana Studios

+ محصول کشور : India

+ تاریخ انتشار : 2018

+ مدن زمان : نامشخص

+ نمرات : نامشخص

Koochie Koochie Hota Hai  2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *