دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire نسخه CODEX و FitGirl + آخرین آپدیت

Pillars Of Eternity II Deadfire  یک بازیِ کامپیوتریِ نقش آفرینی است ،این بازی ادامه ای از نسخه ی منتشر شده در سال 2015 می باشد که توسط  Obsidian Entertainment درحال توسعه است  و برای ویندوز ، Linux و MacOS به تازگی منتشر شده است .این بازی دید یا دوربین ایزومتریک  و یک دنیای زنده با آب و هوایی پویا خواهد داشت ، جایی که هر کس ملاقات و کار های خود را خواهد داشت ، در حالی که همراهان قدیمی در بازی  خواهند بود همراهانی جدید نیز اضافه خواهند شد . ارتباط همراهان یک نقش اصلی خواهد بود و علاوه بر آن پیروانی فرعی در بازی حضور خواهند داشت که با بازیکن سفر می کنند .برخلاف نسخه ی اول ، Deadfire  یک قایق با قابلیت خصوصی سازی خواهد داشت که هم به عنوان  یک پایگاه متحرک برای کاوش جزیره های ناشناخته  کاربرد دارد و هم برای درگیری های بین راه استفاده دارد . کشتی های جدید را می توان خرید یا از دشمنان دزدید ، همچنین می توان خدمه ای استخدام کرد تا از کشتی مراقبت کنند . دوباره شاهد یک گیم پلی مبتنی بر  کلاس خواهیم بود که هر کلاس سه زیر شاخه با مهارت های مخصوص به خود را خواهد داشت .

Deadfire ادامه ای مستقیم از داستان Pillars Of Eternity است که در دنیای Eora روایت می شود ، انتظار می رود بازیکنان دوباره به عنوان Watcher نقش آفرینی کنند او کاراکتری است که این توانایی را دارد تا با نگاه به ضمیر افراد (ذات افراد) خاطرات آن ها و افراد مرتبط با گذشته ی آن ها را بخواند.Eothas که باورها بر این بود که از بین رفته است باری دیگر در Caed Nua بیدار می شود ، Eothas که در قلعه ی بازیکن بیدار می شود قلعه را نابود می کند و بازیکن را نیمه جان رها می کند . بازیکن به مجمع الجزایر Deadfire  می رود تا از Eothas  جواب های خود را بگیرد و  در این مسیر تصمیم های بازیکن در نسخه ی قبلی نیز بر داستان بازی تاثیر می گذارد . توسعه دهندگان بازی می گویند تمام سعی خود را خواهند کرد و قول می دهند این نسخه از بازی در محیطی جدید و جالب اتفاق خواهد افتاد .

تصویر بازی Pillars_of_enternity_deadfire-Screen

مشخصات بازی:

نام بازی : Pillars of Eternity II Deadfire

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : 2018

شرکت سازنده : Obsidian Entertainment

سبک بازی : نقش آفرینی

لینک مرتبط : Wiki

به روز رسانی :

1397/10/09 v4.0.0.0034 نسخه FitGirl همراه با تمام DLC ها اضافه شد.
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *